Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklame af min hjemmeside

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er faktisk gået over al forventning og udvikler sig stadig.

Overvejer i øjeblikket at starte www.kids-domain.se efter samme koncept. Har domænenavnet men mangler tid og svenskkundskaber.

Så hvis nogen har evner og tid, er der her en mulighed for at starte noget som selvstændig med få timers forbrug. Kan drives fra hjemmet og sideløbende med andet job.

jfc
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var da skønt.

 

Kender ikke lige nogle med flair indenfor det svenske sprog - desværre.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Link er meget vigtige for at blive bemærket af Google. Derfor hjælper vi hinanden ved at linke begge veje.
Jo mere ''beslægtede'' vore butikker er (f.eks. tøj) jo bedre virkning har links.

Jeg lægger dit banner ind på www.kids-domain.dk under hovedkategorien Mor og en underkategori når jeg har set mere på din side.
Det er selvfølgelig gratis efter vor snak. Du skulle gerne få så mange besøg at du senere vil betale for annonceringe (det er jo det jeg lever af :-))





jfc
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold mig endelig up to date med statistikken, når dit banner kommer på Canan ;-)


Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har tænkt over det før, men jeg kan da tilbyde dig, at få din hjemmeside som nyhed på www.dingenvej.dk

 

Jeg ved hvor svært det er, at komme igang. Så jeg gør det gerne gratis. Du sender mig blot et billede (hvis du ønsker et andet billede end et screenshot af din hjemmeside) og en supplerende tekst der beskriver din butik.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit tilbud - jeg kommer med noget materiale
jfc
Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder da rigtig godt, så kan jeg sætte et link at din hjemmeside ind på min hvis du ønsker det. Jeg sender gerne et billede og tekst til dig,..... jeg tror ikk jeg kan herfra.......... Kan jeg få dit mail adresse.???

 

Skal nok gi dig besked med statistikken også....

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Det må du selvfølgelig meget gerne.

 

Send blot tekst og billeder til admin@belliz.org :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 10. Jan 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, du hører fra mig, men jeg tror nok der lige går et par dage før du kan få nogle materialer. Min egen mail virker ikke lige nu. Så snart den er op og køre igen, sender jeg det til dig...
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kaya

 

Jeg har sendt dig en PM

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)