Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af eventbureau.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle.

Jeg går med planer om at opstarte et event/party planning bureau.

Jeg har bare svært ved at overskue hvilke ting jeg skal bruge til det. 

Det jeg er kommet frem til er:

1. Samarbejde med en person, der producerer fest-artikler/rekvisitter

2. Samarbejde med dem, der ejer fest-steder :P

3. Jeg skal finde et lokale at være i.

4. ... ?!

 

Arhg.. :D Lidt hjælp ville være skønt!

På forhånd tak! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Juridisk bistand i forbindelse med udarbejdelse af kontrakter - så du ikke pludselig står med en regning for ødelagt materiel.

Du skal finde ud af hvordan du vil markedsføre dig. Online og i den virkelige verden.

Lige to ting der sprang frem :) Held og lykke med det.

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken form for Bureau går du med i tankerne? Fester med levende musik? computer partys osv eller?

Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

En webside, hvor du kan markedsføre dig selv og fortælle om hvad du har lavet tidligere, så folk føler sig trygge ved at bruge dig på event-planner...

Kort sagt skabe et professionelt image!

Held og lykke :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)