Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af internetvirksomhed!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Har fået det jeg vil kalde en rigtig god ide til hjemmeside, hvor bruger kan hjælpe andre bruger og jeg kan tjene penge på reklame olign.

Kan se at der findes en side med samme koncept i et andet land, hvor siden ser ud til at køre godt, men mange bruger og hits.

Mit problem er bare at jeg ikke ved så forfærdeligt meget om opbygning af hjemmesider og mine kompetencer ligger andre steder, såsom markedsføring og salg.

Hvordan griber man dette an? skal man bare købe sig til en side? og havd kan den slags koste?

Har 2 venner som er med på ideen og vi har mulighed for at oprette en del kapital. Har luftet ligeledes luftet ideen i min vennekreds og familie og alle mener det er et super koncept, så mener det skal afprøves.

Er der nogen der har erfaring med start af internetvirksomhed, som ikke selv har lavet der site, vil jeg rigtig gerne hør fra dem også.

På forhånd tak 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Det lydder som et rigtig spændende projekt!!! Yes

Som udgangspunkt, vil jeg anbefale dig, at kigge forbi www.cetadesign.dk - her kan du se hvad vi kan tilbyde, og du kan komme igang i løbet af rimelig kort tid.

Du er også meget velkommen til at sende mig en mail på admin@cetadesign.com - så kan vi drøfte nærmere om mulighederne.

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

At få lavet en hjemmeside som er mere end "skrive lidt tekst" eller "sælg den lampe", så kræver det en del programmering. Der er heldigvis rigtig mange muligheder for den slags.

- Amino Freelancer
- Elance.com
- Guru.com

Du skriver selvfølgelig bare, så kan jeg hjælpe med at lave en teknisk projektbeskrivelse (gratis).. Jeg har en bachelor indenfor softwareudvikling og har erfaring med den slags.. :-) En opgave som den her skal nok udbydes, så du kan finde den rigtige løsning til dit behov (også rent økonomisk).. Og det kan du ikke før du har en rigtig projektbeskrivelse som udviklere kan forstå.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)