Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har i erfaringer med Clearwire? Gode? Dårlige?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære Aminoer!
 

Er der nogle af Jer som har erfaring med Clearwire http://www.clearwire.dk/privat/html/produkter.html

 

Gode.. dårlige.. Hvordan er leveringstiden? Priserne ser ud til at være ok.

 

Hilsner


Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej designer..

 

Jeg har clearwire og er rigtig tilfreds med det.. Det jeg godt kan li ved cw kontra alm opkobling er at det er lige til at gå til, jeg kan sågar komme på nettet i bilen ved at jeg har købt en 12v adapter til serveren..

Mht leverings tiden så gjorde jeg det at jeg selv kørte ud til dem på østerbro.. Jeg kørte hjemmefra kl 16.30 og kl 17.30 var jeg på nettet i valby.. Priserne er også fair imo..

Så alt i alt kan jeg godt anbefale dem..

 

Mvh Mads..

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for lige at smide en besked her. Det lyder rigtig godt, lige det jeg vil høre....

 

Mange hilsner,

Marianne

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor stor er den boks der modtager signalerne ?

Accepterer systemet at man flytter boksen indenfor dækningsområdet.

Det ville være smart med en slags trådløsforbindelse der dækkede hele København.

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Den har ca samme sørrelse som en alm server.. Og ja du kan ha boksen med hen hvor du vil bare der en 220v stikkontakt eller som jeg skrev før kan man købe en adaptor til 12v stikket i bilen, og det virker ubeklageligt.. Det dækker hele kbh og omegn + Roskilde..
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Har tidligere brugt dem på en central-adresse i Odense. Det virkede kun når vinduet var åbent eller udstyret stod udenfor, hvilket i de kolde måneder ikke var helt vildt fedt :)

 

Det er dog ca. 1 år siden og meget kan have ændret sig.

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har slet ikke de problemer og har haft boksen en del forskellige steder i hytten efterhånden..
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Har også kun positive ting at sige om CW, super med lynhurtig etablering, ikke noget med at vente 5-8 uger.

 

Mitch ( I Kbh.)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ingen er faring med CW i Danmark, men vi har brugt dem i vores lejlighed i Brussels, hvilket ikke var en success!

De sendte altid en rykker, selvom regningerne altid var betalt til tiden, de var en måned om at indse fejl med at de skyldte os penge og så var deres support/kunde center ikke en god oplevelse.
Min kæreste mødte op hos dem, hvor de så råbte af hende og var sure - det er bare ikke iorden!

Men som andre skriver her, er de vidst OK i DK. Jeg har også kun hørt godt om dem her i al fald :)

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle :)

 

Jeg må lige vende tilbage og fortælle at jeg efter alle de forskellige beskeder som jeg har fået fra Jer, besluttede mig for at leje en internet forbindelse hos Clearwire.

 

Jeg hentede selv pakken, efter hvad en af Jer forslog, og tro det eller ej... så havde jeg internet forbindelse med det samme. Jeg fik prøvet den lille router her hjemme og på kontoret og der var ingen problemer. Det kører stabilt, lige som det skal.

 

Så mange mange tak for alle beskederne.

Mvh.

Marianne

 


Side 1 ud af 1 (10 indlæg)