Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af Logo til ny Hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg er igange med at opbygge min nye hjemmeside, og skal derfor bruge et logo til forsiden.
Hvis der er nogle herinde der har erfaring, samt lysten med det, modtages forslag gerne!
I skal være meget velkommne til at sende en PM, eller en Mail.

Forsat god weekend

/
Frederik Fisker

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Hjemmesidenavn?

Budget?

Mvh. Sven

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Kan hjemmesiden ses? Jeg tror vi skal have lidt mere information for, at kunne designe et logo? Er du villig til at betale for det?

Et logo er jo ret vigtigt for virksomheden, så det er en god idé at bruge lidt midler på det. Jeg har skrevet lidt om det på min hjemmeside, se artiklen om hvad et godt logo er.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Det er aabenbart et hyppigt stillet spoergsmaal her paa Amino med folk som har brug for logoer. Min erfaring er at hvis du har brug for et ordentligt logo uden det skal koste for megen tid og for mange penge saa tag et kig paa logotemplates som typisk har elementer som du skal bruge alt efter hvilken type forretning du driver. tag et kig paa databasen og hvis du vil have at jeg tilpasser et logo for dig som du udvaelger saa goer jeg det gerne men jeg koster en timepris paa 250 DKR. Det tager typisk en dags tid at lave et fedt logo hvis du starter med at vaelge en template.

http://www.ankhi.com/index.php/logo-sets
http://www.ankhi.com/index.php/logo-templates

Med varme hilsener

Sameh Niazy
Ankhi Limited

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som Sameh skriver så kan templates være en billig løsning.

 

Problemet med templates er, at mange andre mennesker kan købe samme templates, da de bliver solgt til højre og venstre, dvs at der er en chance for at du ender med et logo som ligner et andet utroligt meget...

Et logo skal studeres, analyseres og udvikles...  Kigger du på de store virksomheder som har slået igennem, og har brandværdi samt et logo alle kender vil du kunne se at de har betalt kassen for det, samt at det ikke lige frem har taget en dag at få udviklet "Et fedt logo".

Lad os hoppe direkte til personen som søger logoet nemlig Frederik. Du må meget gerne give lidt mere information om hvilke ideer du selv har, måske et link til siden så vi andre har noget at sigte efter.. Samt om du er villig til at betale for det eller om du ser det som et gratis arbejde?

 

God weekend til jer alle.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sandt hvad Alexander skriver, men omvendt er det altid muligt at give logoet et tweak saa det bliver originalt. Det som man kan bruge templates til er at komme hurtigt og billigt i gang og springe en lang kreativ process over og indhente inspiration.

Med varme hilsener

Sameh

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil lave det for 200kr

Hilsen MikeBig Smile

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Min side hedder www.phonetransfer.dk

Oppe i venstre hjørne af siden hvor der står "phonetransfer" med lilla, det er det der skal laves om. skriften "phonetransfer" skal skrives med en skrift, eller måde, som afspejler resten af siden når den er færdig.
Siden bliver enkel og ligetil, og det skal ses i "overskriften" eller "logoet" om man vil.

Tak for de hurtige svar.
(jeg håber det her hjælper lidt)

/
Frederik Fisker

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Jeg kan lave det for 200kr. Du kan skrive til mig over Amino eller add mig på skype korn956

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ansøgt på skype

/ Frederik Fisker

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)