Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et godt tilbud på flyer og klistermærker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et igennem de sidste par år haft et vinfirma i fritiden der faktisk begynder at tage mere og mere tid da salget kører fantastisk og har et fast kundekreds.
Jeg har nu et nyt koncept klar indenfor vin som ingen andre tilbyder og for at få mere interesse om firmaet har jeg valgt at postomdele små flyers med info om firmaet og selvfølgelig konceptet.
Vi snakker om 2000 flyer, ca 15 x 10 cm i solid papir (pap?), tekst på begge sider.

Jeg vil også gerne have et tilbud på små klistermærker (3x1 cm) til at sætte bag på vinflaskerne, så alle ved hvor den er købt.

Er der nogle der kan give mig nogle ideer, fif og ca. priser? Ved i hvad det koster at få postomdelt ved postdanmark?

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Dette vil vi meget gerne give et tilbud på. Du er meget velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com med yderligere oplysninger om tekst osv.

Herefter giver vi gerne et tilbud.

Fortsat god dag.

De bredste hilsner

Morten Dal

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med fremdriften!

Du får sikkert et godt tilbud af de dygtige folk herinde. Jeg bruger også selv Vista Print til postkort flyers.

Mht. omdeling, så kan du også se på alternativer til PD, f.eks.: http://www.reklameomdeling.webbyen.dk/

Bare lidt input!

Cammilla

Fra Holstebro
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tusind tak for hjælpen, som i kan se under mit billede, så er jeg "elev" herinde Smile, så jeg er total grøn herinde.
Morten, jeg sender en mail straks og Cammilla tak for dit svar, har tjekket dit link, men det er desværre ikke jylland de gør det så billigt. Har lige fundet et sted de postomdeler, men prisen er 79 øre pr stk, og jeg vil faktisk gerne ud til 42.000 husstande!!!
Har tilmeldt mig dit nyhedsbrev Smile

Fra Odense
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)