Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop løsninger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :)

Er sikker på at det jeg vil spørge om nu, nok kan findes svar på i et andet indlæg herinde på amino.dk, men har nu  søgt i et par timer uden at komme frem til noget, så derfor laver jeg et indlæg:

Jeg vil gerne starte en webshop op, hvor jeg vil sælge nogle varer, så jeg kan få lidt ekstra ved siden af min su (som  måske snart bliver taget fra mig). Fordi jeg ikke kommer til at tjene styrtende på, skal omkostningerne selvfølgelig være minimale ved både opstart og drift.  Har også set på at få et integreret regnskabsprogram ligesom E-conomic, men synes dog det er for dyrt, og kan ikke finde andre alternativer.

Det jeg søger svar på er, hvad skal der til for at have en velfungerende webshop. Kan jeg gå til one.com, og lave en butik der, eller skal jeg til en professionel og få dem til at lave det, og så skal jeg bruge deres webhotel? Jeg vil også gerne vide hvad der en den billigste løsning til en webshop er?

Min webshop skal selvfølgelig kunne blive godkendt e-handelsfonden, og  der skal kunne betales med de fleste kreditkort.

På forhånd tak, håber der er nogle der kan give et par gode bud.

Hilsen Nicklas

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

Vi kan hjælpre dig med alt dette.

Det er helt klart vores overbevisning at det bedste er at have en proffesionelle til at udføre arbejdet. Da det er tidskrævende at designe og programnmere sin egen webshop, så man ender med det ønskede resultat. Her vil jeg gerne nævne vores egen webshop www.tk-datateam.dk - her er der brugt rigtig mange timer af vores kanon dygtige webedesigner og programmør der har lavet et kanon stykke arbejde.

Det jeg vil anbefale dig er at kigge forbi www.cetadesign.dk - her kan du se hvad vi kan tilbyde, og hvis dette har din interesse er du velkommen til at kontakte mig på admin@cetadesign.com - så kan vi drøfte nærmere.

Fortsat god aften

De bedste hilsner

Morten Dal

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du må meget gerne prøve at se vores netbutik løsning - den kan faktisk køre på One.com webhotel som du beskriver. Vi tager kun en fast pris på 6500 og tager INTET månedligt gebyr for løsningen.

Du må meget gerne skrive til mig hvis du har spørgsmål til det.

Mvh. Simpelside.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)