Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde Robert Kaufmann stof

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

 

Jeg er i gang med at få alle brikker til at komme på plads, så jeg kan få produceret mine kosmetiktasker.

Den producent jeg har kontakt til i Kina. har ikke det stof jeg vil bruge, da det er noget specifikt fra Robert Kaufmann.

 

Er der nogen der har erfaringer med at købe stof og i så fald hvor er godt og med gode priser? 

 

VH Chole

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12663
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Undskyld men hvofor køber du ikke stoffet direkte hos Robert Kaufmann ?????

Mvh

Ravn

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg kan læse det på deres hjemmeside, skal man handle et større parti end jeg er interesseret, før at man kan gøre det der.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12663
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Med hvad med at du kontaktede dem og forhørte om de kunne hjælpe alligevel eller måske kn de henvise til end er kan hjælpe.

 

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at kontakte dem pr. mail, men har endnu ikke hørt noget. Ulempen ved deres hjemmeside er, at de ikke viser hvor du kan købe det andet end i USA.

Jeg kan godt finde det i England, men spørgsmålet er bare hvor det er billigst. Det skal højst sandsynligt direkte til Kina.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12663
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Som de skriver på deres hjemmeside svare de indenfor 4 arbejdsdage, haster det er man velkommen til at ringe til dem.  Da de sælger direkte til producenter vil jeg anbefale at du taler med dem og forklare dit behov frem for at betale overpris i en butik til private kunder.

Har du iøvrigt undersøgt om du kan indføre stoffet í Kina de har meget strænge restrektioner hvad man kan få ind i landet.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, ikke endnu,  men det må jeg hellere få undersøgt snarest!

Som jeg kan læse det, kan man kun handle med dem hvis man skal have 100 meter eller mere. Jeg skal bruge ca. 45 meter, men det er et forsøg værd. Det er nemlig også den overpris jeg gerne var forunden!

Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

ved ikke om det er hvad du leder efter men fandt et par steder på google

 

http://www.bearpawquilting.com/cgi-bin/Store/store.cgi?&keywords=kaufman

 

http://www.fabriclovers.com/category/601/Robert-Kaufman.html

 

 

Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Har netop læst dit indlæg, da jeg ledte efter nogle gode råd til hvordan man kunne få fat i dette. Har du fundet ud af noget? tænkte om man evt. kunne slå sig sammen om at bestille det direkte fra Robert Kaufmann? Havde regnet med at jeg i første omgang skulle bruge 35 meter men vi kan måske tale om det? 

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være en ide, men der er bare det ved det, at jeg skal have min del leveret i Kina og jeg går ud fra at du skal have leveret hertil?

De har forøvrigt ikke responderet på min forspørgsel, som ligger uger tilbage nu..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)