Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram billig og nemt.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

nu har jeg læst jeres indlæg og kigger lidt på smart regnskab

 

VP-Faktura er jo ikke et regnskabsprogram - Det er jo det jeg søger.

 

e-moms, var ikke lige noget for mig, har prøvet demoen af.

 

Finans CE er hellere ikke lige noget for mig. Da man er afhængig af at der ms office på computeren og vi bruger OpenOffice i firmaet.

 

Men kom endelig med flere opslag, hvis der er nogle som kender til et andet systen:

 

mvh. Jonas

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

summasummarum   får du   med  faktura making  -  også  som  pdf   -  afsendelse  af  denne  i  email  efterflg.   for   1.980  + moms    eengang  for alle

kan  hentes  hos  mig  på   linket   www.summasupport.dk     hvor  du  så  også  kan  få  support  ad hoc  efterflg  om  det  skulle  være  nødvendigt 

men  er  du  alm  bruger  af   et  office lignende    Word  eller  Excel    eller  de  modsvarende  i  Open Office    så   finder  du  dig  lynhurtigt  hjemme  i  dette

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at udvikle et produkt som kan PRÆCIS det du efterspørger til en pris på kun 69 kroner pr. måned!

Hvis du er interesseret i, at høre mere om det. Så skriv en mail til mig på st@sithoweb.dk :-)

 

Vh.

Simon Thomen

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

kan også  pege  på  et  andet   program     som  hedder  Aesiras  

koster  også  1995   + moms     (men  her  er  der  et årligt  opdateringsgebyr  på  239 + moms)   Men her  er  der  en limit  på   2500 posteringsliner  pr. år   svarende  til  ca   833   bilagsnr  om året   Lidt  mindre   hvis  også  laver  fakturaer  med  mange  varelinier i.    Kommer  du  over  denne  max grænse   så   er  det dobbelt  op i  pris   Så  er  der   ingen  grænser  i  det.

Kan  også   lejes   -   så  er   det   99,-  pr måned   eller  2 x 99,-    her  er  der  ingen årlige  tilllægsudgifter

Dette  program  kan udviddes   med  en  100 %  integreret  webshop   for   en  pris  a  1.995  + moms   eller    99,-  pr  måned

Se  meget   mere  på      www.webshop-plus-aesiras.dk    hvor  du  kan  hente  en  prøveversion

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender mange, der bruger SALDI (dog ikke mig selv), og selvom interfacet ser lidt gammeldags ud, kan det alt det, som det skal.

Det koster kun 25,- per bruger, men fås faktisk også i en gratis version for sådan nogen som dig: http://saldi.dk/gratislosning

Hvis du får brug for det, kan jeg også anbefale et par revisorer, som har et godt kendskab til Saldi ;-)

Fra Herfølge
Tilmeldt 22. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter e-conomic som jeg er godt tilfreds med. Du kan læse mere her:

[Affiliate link fjernet af Moderator]

Med venlig hilsen
Ulrik Christensen

Netsphere

Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon med så mange indlæg :)

 

SummaSummarum er ikke lige noget for mig. Har prøvet deres download "version" af.

Aesiras - Syntes priserne er meget indviklet og finde ud af. Så nej tak.

 

SALDI / Er et okay program. Men er meget gammeldags i både udseende og måde programmet er bygget op.

E-conomic, har jeg tidligere svaret på og det er for indviklet.

 

Simon - har sendt dig en mail.

 

Er der nogle som har kendskab og erfaring med Frifinans ?

 

Mvh. Jonas

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

kkmobil:
SALDI / Er et okay program. Men er meget gammeldags i både udseende og måde programmet er bygget op.

Vi er i gang med at få forbedret udseendet, men den generelle opbygning bliver der ikke ændret på.

Hvad gammeldags er der over den måde det er bygget på?

En menumatrix er meget almindelige, da de giver et hurtigt overblik over den grundlæggende funktionalitet og tilgang til de enkelte områder.

Hvis du ønsker flere vinduer åbne samtidigt, så slå popup til under Indstillinger - Diverse - Personlige valg. Tilpas eventuelt også din browser, så alle popupvinduerne bliver faneblade i samme vindue.

kkmobil:
Er der nogle som har kendskab og erfaring med Frifinans?

FriFinans er endnu ikke færdig til brug for virksomheder.

Bag FriFinans står Open Source-virksomheden Casalogic, som prioritere andre forretningsområder end udviklingen af deres regnskabssystem FriFinans. Direktøren Torben Sørensen skriver selv på deres forum for FriFinans på SourceForge:

Vi er desværre ikke på et niveau med FriFinans endnu, hvor jeg kan anbefale dig at benytte det til produktion - i hvert fald slet ikke til flere andre. Prøv i stedet Saldi.

FriFinans benyttes af CasaLogic selv.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er selv begyndt med og bruge en løsning hvor du både har online fakturering med gratis adgang til din revisor og deling af kalender, filer og dokumenter.
Samt CRM.

Jeg syntes det er en virklig god løsning på alt hvad man skal bruge som ny opstarte firma lige til og utrolig dejligt man kan komme til fra alle computer og mobiler med en browser.

Prøv det her: http://www.zimaoffice.dk/da/ de første 30 dage er gratis.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Bilevits:

Hej,

Du er velkommen til at se om der er et regnskabsprogram du kan bruge på http://www.start-base.dk

Der er både billige, nemme og gratis regnskabsprogrammer.

Jeg forstår ikke at jeg ikke er stødt på www.start-base.dk på et tidligere tidspunkt - der er jo VIRKELIG MANGE nyttige links til gode programmer, skabeloner m.v.

Tak for link Henrik! Yes

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 2 ud af 3 (25 indlæg)