Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Aminoer til testing af vores hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Nu har jeg og min partner arbejdet hårdt i samarbejde med vores programmeringsfirma med at få designet  vores nye hjemmeside og få den op at køre. Vi har haft en del bøvl med den, men den skulle gerne være klar nu, da vi helts skal åbne inden for de næste to dage.

Er der ikke nogle der har lyst til at surfe lidt rundt på den evt. prøve søgefunktionen, oprette en fakeprofil og læse lidt korrektur. Måske også komme med en kommentar til hvordan vi har stillet vores koncept op og om det er forståligt og brugervenligt ?

Fejl vi kender:

- Når du trykker på profilerne bliver billederne beskåret underligt ( er ved at blive fixet)

- Nyhedsarkivet driller lidt ( er ved at blive fixet)

www.fotogen.dk

Bedste hilsner

Frederik

 

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg gør det kort, da jeg ikke har de store "indvendinger". Jeg synes, at jeres website ser rigtig flot og professionelt ud, men jeg noterede en del grammatiske fejl i jeres tekster. I skal nok lige have en til at læse korrektur på siden.

Ellers rigtig godt arbejde! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over det grammatiske som TT Tekstforfatter skrev, ser siden faktisk ret godt ud..

 

En ting ud over dette vil jeg dog nævne at du/i sagtens kan forbedre SEO på jeres hjemmesiden.

 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Havde godt regnet med at der var lidt grammatiske fejl, da vi har skrevet og sat det meste ind  i dag. Siden er blevet sat til test nu, da vi skal have sendt sidste rettelser afsted i dag, hvis der selvfølgelig er nogen.

Men tak for feedback og ja som tekstforfatter kan du altid nakke en på korrekturen Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi er godt opmærksomme på det med SEO optimeringen, men ingen af os er så godt inde i den. Kan du give nogle konkrete råd der kunne hjælpe os ?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik:

Hej Thomas,

Havde godt regnet med at der var lidt grammatiske fejl, da vi har skrevet og sat det meste ind  i dag. Siden er blevet sat til test nu, da vi skal have sendt sidste rettelser afsted i dag, hvis der selvfølgelig er nogen.

Men tak for feedback og ja som tekstforfatter kan du altid nakke en på korrekturen Wink

 

Hehe, ja, det er sandt nok. Men hvis I tager fat i en, der har styr på det grammatiske, så skulle det ikke være det store problem. I modsætning til mange andre sider, jeg ser, så er jeres website på ingen måde iblandt dem, der er "hårdt ramt". Jeg læser ikke selv korrektur, men mon ikke, der er en i jeres omgangskreds/netværk, der kan hjælpe jer med det! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også tilføje at den er flot. :)

Jeg har ikke lige tid til den store gennemgang i aften - men jeg kan fortælle hvordan jeg følte da jeg kom ind på siden første gang:

Jeg var lidt forvirret i starten, da jeg ikke rigtig forstod om det var en fotograf, et modelbureau, eller hvad det nu var. I har et lille banner hvor der står "Et Bureau med plads til alle" - som igen forvirrende mig lidt (hvilken slags bureau tænker jeg?).

Jeg synes det er RIGTIG godt med den lille venstre menu - hvor der lige er plads til nyheder nedenunder, det er godt tænkt. :)

Når jeg går ind på en underside skifter headerens størrelse dog, og baggrundsgrafikken forsvinder. (den blå grafik omkring) - siden skifter identitet. Jeg ved godt det muligvis er bevidst at den skifter over til det "informative", men jeg synes næsten undersidens header er pænere end forsiden, mere stilren.

Du kom forresten til at oprette 2 tråde her på Amino! :)

Men det var lige mine umiddelbare bemærkninger, siden er udarbejder og gennemtænkt, det var bare lige de ting der forvirrede mig.

Held og lykke med den!

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Kan udmærket følge dig. Vi havde faktisk i starten en velkommen på forsiden, men valgte at fjerne den for at gøre siden mere stilren. Vores udgangspunkt var at vi havde beskrevet så grundigt hvad vi lavede på undersiderne at vi godt kunne fjerne den.

"Et bureau med plads til alle" var skrevet for at man ikke skulle blive overfældet af de flotte modelbilleder og ikke føle sig velkommen til at lave en profil hvis man bare var "normal".

Hehe kan godt følge dig med at det er mere stilrent på undersiderne. Kan også bedre lide det, men på den anden side afspejler silueterne meget godt de typer vi har i bureauet.

Ja ved det godt, sku da heller ikke let når "tråden" hedder "testeren" hehe Wink

Men tak for feedback Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 Vi har kontakt til en der skulle hjælpe os, men han har bare været fuldstændigt overbooket her på det sidste.. men i værste tilfælde ringer jeg bare til min gamle dansklærer Wink

Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik:

Hej Thomas,

Kan udmærket følge dig. Vi havde faktisk i starten en velkommen på forsiden, men valgte at fjerne den for at gøre siden mere stilren. Vores udgangspunkt var at vi havde beskrevet så grundigt hvad vi lavede på undersiderne at vi godt kunne fjerne den.

"Et bureau med plads til alle" var skrevet for at man ikke skulle blive overfældet af de flotte modelbilleder og ikke føle sig velkommen til at lave en profil hvis man bare var "normal".

Hehe kan godt følge dig med at det er mere stilrent på undersiderne. Kan også bedre lide det, men på den anden side afspejler silueterne meget godt de typer vi har i bureauet.

Ja ved det godt, sku da heller ikke let når "tråden" hedder "testeren" hehe Wink

Men tak for feedback Smile

Haha ja, det er det nok! :) Det var så lidt!

Jeg håber det bliver en succes. :)

Go' nat!

 

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)