Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sakker bagud i de organiske søgeresultater.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3390
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Træfælderen Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar.

Min side er lavet hos 123hjemmeside, ikke et optimalt web-hotel for et firma eller en side man gerne vil have frem i søgeresultater. Jeg kan ikke lave overskrifter, eller skrive i HTML koderne og tilføje description eller meta.

Links er næsten kun fra danske linkkataloger. Hvilke må siges at være meget ensidigt, og derfor min side går baglæns. Er helt grøn i forhold til web-design og linkbuilding, men kan nu konkluderer at jeg skal lave en ny side hos en anden udbyder.

Er i gang med at lave en hos Google. Og derefter ny strategi, men hvilken?

Tak for hjælpen.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Ny strategi kunne være at lade en som mig hjælpe dig, og du så gjorde det du er godt til som er træfældning og beskæring. Det koster lidt penge, til gengæld virker det.

Udover min lille salgs-tale så er jeg selv klatre og træklatre (dog ikke med motorsav :) og som jeg ser det så har du nogle super fede billeder på din website som overhovedet ikke kommer frem.

Jeg synes, du skal overveje at få nogle store billeder på forsiden at dig (In work) og så er det vigtigt at din website er professionel både i design og tekster, så "kunder" ikke tænker noget negativt om din forretning.

Nu ved jeg ikke om du lever af træfældning, eller vil det. Men hvis det er hobby-plan (som jeg ikke tror det er) så er penge jo et spørgsmål.

Men mit bedst råd til dig og alle andre som har en god og sund forretningsplan, ide er: Få hjælp af en der er godt til webdesign, kodning, SEO. Og brug selv tiden på markedsføring, bliv synlig offline, samt lave penge i butikken.

Thomas Kjær

 

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med ville det nok hjælpe gevaldigt hvis du havde dit hovedkeyword i din title.

Folk googler jo træfældning ikke træfælderen Stick out tongue

 

Ud over det så få dig en blog eller 3 og skriv nogen artikler om hvad du laver ( med link) så du ikke kun har fra "værdiløse" kataloger

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigget igennem siden så disse her ting der forbedre siden placering

Først husk din hjemmesiden for at ligge højt er det en god ideen at sætte sig en målsætning at formidle et budskab og din hjemmeside er at formidle viden om træfældning

Der står bare ikke meget tekst på siden , husk hver nyskabende og gode ideen at være den første med nogle ideer , derved linker folk af sig selv til din siden ,det kan virke som en lang tid for folk skal første kende din siden , derved hver aktiv og atter aktive hele tiden , sæt dit fokus på at have markeds bedste hjemmesiden derved er din sides  vinder chancer meget større.

Titlen bruger du domænet i, brug de orddu  vil ligge højt med

Skrift mængende for lille på din siden, jeg ville formidle mere viden om dit emme derved vil nogle af sig selv begynde at linke til , lav en træ fældning guide på siden der fortæller alt fra start til slut, med billeder på og gerne med film på siden .

Samme skrift størrelse hele siden igennem, overskrifter fortæller hvilken ord du satser på.

Ingen intern links struktur på siden der linker med anker teksten til undersider, der fortæller hvilken ord du satser på.

Husk forskellige titler til google hver undersiden både i metags og h1 og h2 i skriften på siden lav hver side forskellige.

Mangler desperat links spred dig ud med at finde links mange fif findes til at finde links,

Artikler tæller ikke samme mere med lidt af det med gode unikke beskrivelser hjælper lidt .

Vis du er meget aktive lav en blog på siden , opdatere jævnligt nye indlæg på siden google elsker folk der opdatere deres side tit .

Desuden tilmeld denne side rss feed portaler, bookmaker sider, de har ikke den vilde værdi med har værdien din side ses mere er der stor chance for andre linker til dig.

Huske lav en tvitter profil og facebook profil .

Brug dine søgeord find relevante steder du kan være aktiv i forummer og finder relevante links.

Største værdi de fleste links kataloger har, er at du formidler mere budskabet om din hjemmeside, derved måske linker nogle andre til dig når de bemærker din gode hjemmeside.

En side med massevis gode links, du kan tilføje din hjemmeside til, husk links værdien meste er at formidle budskabet om din hjemmeside

http://www.worldnews.dk/

Find dine konkurrenter links brug Yahoo site seach , den giver fleste resultater

http://siteexplorer.search.yahoo.com/

 Brug google søge ord værktøj find de ord med trafik i

https://adwords.google.com/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&stylePrefOverride=2#search.none!ideaType=KEYWORD&requestType=IDEAS

 med stor glæde har jeg læste disse 2 her SEO bøger og jeg har en lært  masse at følge debatter her på amino.dk giver en del

Seo bøgerne er disse 2 nedenstående

Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3390
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Træfælderen Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres kommentarer. Er nu ved at komme på rette kurs.

Tak for hjælpen.

Peter

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)