Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra ide -> model -> salg ?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
M.h.t. patentansøgninger så hedder det en provisorisk patentansøgning.

 

Man følger patentdirektoratets anvisninger men undlader: patentkrav og man betaler ikke.

 

Herefter får man et patentnummer og en anmodning om betaling og formalia rettelse "ellers henlægges pantenansøgningen".

Man har nu (uanset hvad de skriver) 12 måneder til at få projektet afsat - patentansøgning kan endvidere fx. indleveres med intervaller af 3 måneder og så kan lade de første falde, hvis man ikke er på plads efter 12 måneder.

 

Helt gratis! Verdens bedste notarfunktion!

 

Det kunne jeg skrive en hel afhandling om  Patentlovgivningen er fyldt med genveje!

 

 

 

mvh Lars

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal være velkommen...min hjemmeside er 90 % færdig, skulle gerne være airborn senest på tirsdag...Ring på 61661069
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-01-2007 10:17:56
Forfatter: Professionel opfinder
M.h.t. patentansøgninger så hedder det en provisorisk patentansøgning.


Man følger patentdirektoratets anvisninger men undlader: patentkrav og man betaler ikke.


Herefter får man et patentnummer og en anmodning om betaling og formalia rettelse ''ellers henlægges pantenansøgningen''.

Man har nu (uanset hvad de skriver) 12 måneder til at få projektet afsat - patentansøgning kan endvidere fx. indleveres med intervaller af 3 måneder og så kan lade de første falde, hvis man ikke er på plads efter 12 måneder.


Helt gratis! Verdens bedste notarfunktion!


Det kunne jeg skrive en hel afhandling om Patentlovgivningen er fyldt med genveje!




mvh Lars



SUPER! lige hvad jeg tænkte på! Det sætter jeg igang

eneste mente....kan andre se den patentansøgning man har igang?

Fra Holstebro
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
En provisorisk ansøgning bliver ikke offentliggjort idet den jo bliver henlagt!

 

Det er først hvis/når du bringer formalia i orden og kører patentet videre i "møllen" at der kommer en offentliggørelsefase.

 

Jeg har fået mange patenter igennem på den måde og sparet millioner af spildte omkostningskroner for mine kunder og mig selv, ditto!

 

Håber det hjælper dig.

 

 

mvh Lars

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jammen det er super hjælp!

tak for svarerne, jeg vil nu gå videre med at opstøve noget info om hele processen fra ide til model der kan sælges. Regner med at jeg skal snakke med dansk design center for mere info i den retning!



Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du snakket med Teknologisk Institut?

De har ihvertfald engang været et sted hvor opfindere kan få hjælp til at komme videre med deres ideer, og få lavet prototyper etc. De råder også over kapital som de kan investere i gode ideer. Læs evt. om dem på http://www.teknologisk.dk

mvh Carsten
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad skal man dog med alle de private rådgivningsvirksomheder?

Skriv et spørgsmål på amino - og få svarerne!

...sender mail til teknologisk asap!

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen...

 

   Er du blevet klogereDu er stadig velkommen til at ringe. Min webside er færdig inden weekenden (håber jeg).

Mvh.

Michael

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-01-2007 23:01:01
Forfatter: Amigos
Prøv at tag et kik på www.hih-development.dk/ .De kan måske hjælpe dig.            Hvh.Per



Hej Per

Har faktisk allerede lige lavet kontakt med dem - fik en underskrevet NDA fra dem igår - så nu kan jeg snakke med dem

....hmmmm mon det så stadig er nødvendigt at lave en patentansøgning inden jeg åbner sækken op for dem?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)