Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra ide -> model -> salg ?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-01-2007 14:29:24 Forfatter: 072dpi
Dato: 23-01-2007 23:01:01 Forfatter: Amigos Prøv at tag et kik på www.hih-development.dk/ .De kan måske hjælpe dig.            Hvh.Per



Hej Per

Har faktisk allerede lige lavet kontakt med dem - fik en underskrevet NDA fra dem igår - så nu kan jeg snakke med dem

....hmmmm mon det så stadig er nødvendigt at lave en patentansøgning inden jeg åbner sækken op for dem?



Formentlig behøver du ikke være bange for at de stjæler din ide, men hvorfor tage chancen ? At sikre sig bedst muligt fra start, kan kun anbefales,..har iøvrigt hørt at en NDA i flere tilfælde ikke er papiret værd den er skevet på, når først man står i retten.(kan dog på ikke dokumentere dette "rygte") Kan nogen af/bekræfte dette ?

Mvh.
Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa


Håber det hele lykkes for dig,..bare klø på :)


Formenligt vil de ikke stjæle din ide, men hvorfor tage chancen ? At sikre sig bedst muligt fra start, kan kun anbefales,..har iøvrigt hørt at en NDA i flere tilfælde ikke er papiret værd den er skevet på, når først man står i retten.(kan dog på ikke dokumentere dette "rygte") Kan nogen af/bekræfte dette ?



Mvh.

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Igen Ole,ville ikke være så nervøs for at vise mine ting frem da det er kompetente folk du handler med.En anden ide du kunne prøve var foreksempel syddansk inovation i Odense,de vil hurtigt kunne give dig et svar om, det er noget de vil gå igang med,samt at de har ca.1mil. Kr.til hvert projekt.Og skal du bruge en rigtig god agent til din patientsøgning så prøv Annelise Holme,vesterbro gade,Kbh. (har desvære ikke tel.nr her)hun tager ca.mellem 6000 - 7000 kr. for en patent.Og til sidst skal du bruge en protomodel her tænker jeg ikke på det tekniske men selve designet så prøv www.saxteam.dk og få en snak med Keld Saxenfeldt en herlig hjælpsom fyr og også billig,skal lave en prototype til mig som kommer til at koste mig ca.3000 Kr.Håber det var lidt hjælp så du kan komme videre. Hilsen Per
Side 3 ud af 3 (23 indlæg)