Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide'en er der, mangler prototype.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har fået en ide, har lavet en model af det i photshop.

men nu skal jeg videre og have lavet en prototype, har allerede fundet de første par stykker der gerne vil have mit produkt når det er færdigt.

Det skal lavet i et enkelt stykke aluminium hvor der skal fræses nogle uddybninger i, hvem skal jeg kontakte for sådan noget? og hvad skal jeg gøre af forberedelse?

Skal den fx. laves i AutoCad? jeg har adgang til programmet gennem skole, men det kræver bare at man sætte sig ind i det. - Kan man få nogen til at gøre det hvis man har en model og målene?

Håber der er der nogen der kan svare på mine spørgsmål :)

Mvh. Majlandt

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majlandt,

Da jeg i tidernes morgen gik på gymnasiet, og ivøvrigt blev nr2 i European Business game i "erhvervsøkonomi", med min gruppe, havde vi samme udfordring. Vi gik til DTU og fik en af de studerende der til at hjælpe os. således havde vi både ordre og prototype klar til præsentation overfor finansminister og folk fra danske bank. Den gik nogenlunde rent hjem.

Så, tag fat i DTU og hør dem ad, og sig at du skal have lavet en prototype og at du har en masse data.

Vi havde kun nogle mål kradset ned på et stykke papir.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majlandt

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte en virksomhed der fræser aluminium, og få dem til at lave et enkelt emne... Nu kan jeg ikke lige komme på nogen du kunne kontakte desværre, ved der ligger en maskinfabrik i Tandslet på Als der gør meget i aluminium men kan ikke huske hvad de hedder...

Men det ville klart være det nemmeste, give dem designet, og spørge dem om en pris på 1 enkelt styk, eventuel stikke dem en lille hvid løgn om at hvis det går godt skal du have lavet xxxx antal, så de tager din forespørgsel seriøst...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majlandt

 

Prøv evt. moef, du kan finde det via google. De kan helt sikkert hjælpe dig

Fra Struer
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt nok hurtigt respons syntes jeg :)

I skal alle 3 have tak. super der er nogen der gider og hjælpe nogen der har knap så meget forstand på det :)

Jeg tror jeg vil prøve og tage kontakt til en i omegnen i første omgang :P

kan det ikke passe det er en CNC fræser der skal til?

 

Mvh. Majlandt

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige præcis en CNC fræser der skal bruges - og det har de fleste værksteder i den branche.

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare huske at det skal være nogen der iforvejen arbejder i aluminium, da der er stor forskel på bearbejdning af sort stål, og aluminium.. Så den lokale smed med et lille værksted magter højst sandsynligt ikke opgaven ;-)

Fra Bjert
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majlandt

Hvis du på eksempelvis Krak søger på "maskinværksted", finder en mindre virksomhed i lokalområdet og som andre også skriver ser om de annoncerer med CNC fræsning. Så burde de kunne hjælpe dig. De fleste maskinværksteder har selv mulighed for at tegne dit emne op i 3D, som de normalt vil have brug for i forbindelse med fremstilling på CNC fræseren. 

Har du behov for at få dit emne tegnet i 3D, for at kunne få det fremstillet, og du har en håndskitse eller lignende, vil jeg også gerne hjælpe.  

Fra Dongguan
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majlandt,

Hvis du endnu ikke har fundet hjaelp til dit projekt, vil jeg meget gerne tilbyde min hjaelp.

Hos Imexed kan vi hjaelpe dig med baade produktionstegninger, prototyper over produktion og fragt af produktet til DK.
En af vore specialiteter er netop aluminium og vi saelger en del til DK allerede.

Du kan laese mere her.

Lad mig endelig hoere, hvis du skulle vaere interesseret.

Mvh.
Kasper Hansen

Imexed - Outsourcing til Kina - Import fra Kina - Eksport til Kina

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nærmere end at tegne op i AutoCad vil jeg foreslå at du downloader CAD programmet fra emachineshop.com, der kan du tegne, vælge materiale, overflade finish og få priser indenfor et minut. Jeg har ikke set leverandører her der kunne gøre det ligeså godt

MVH jens

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)