Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EXPRESS HOSTING

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino brugere.

 

Jeg har lige sat min hjemmeside op http://90.184.167.XXX:40/ eller http://xhosting.dyndns.org

formålet med den er at tilbyde GRATIS hjemmeside hosting og muligvis også bare plads lidt ligesom imageshack.com eller 4shared.com. Jeg er desværre ikke så god til shell og mysql jeg har fået at vide igennem andre blogs at hvis der skulle være mulighed for at brugerne skulle kunne genstarte serveren skal jeg nok havde fat i shell, det har jeg så sat op men det forklarer ikke hvordan man kan genstarte serveren via hjemmesiden. mysql: har jeg fundet ud af at jeg skal bruge hvis brugerne skal kunne oprette sig og logge ind.

 

alt det har jeg desværre intet kendskab til. Serveren bruger FreeNas og mulighedder er ret store bare man har kendskab til kodning.

jeg selv er meget imod reklamer på hjemmesiden og det ville også være noget nyt med en gratis hjemmeside udbyder som tilbød gratis hjemmeside uden reklamer 

serveren understøtter:

 

Service. Enabled. Status.
CIFS/SMB 
FTP 
TFTP 
SSH 
NFS 
AFP 
RSYNC 
Unison 
iSCSI Target 
UPnP 
iTunes/DAAP 
Dynamic DNS 
SNMP 
UPS 
Webserver 
BitTorrent 


Jeg søger måske også nogle som vil være med til at gøre dette til et støre projekt? muligvis open-source
hvis det lyder som et projekt som har en fremtid vil jeg gerne høre det og endnu bedre hvis det lyder som noget for dig at lave open-source

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hvad er det for en forbindelse serveren står på ?

 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

du mener hvor mange Mbit upload og download hastighed er?. eller hvad IP adressen er?

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, blandt andet.

Jeg kan se det er anden gang du poster beskeden, så der skal sikkert nogle flere informationer til før du får noget respons fra nogen der gerne vil være med.

For mig ser det ud som om serveren er nede, hvis man forsøger på dyns adressen.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

EXPRESS HOSTING:
formålet med den er at tilbyde GRATIS hjemmeside hosting og muligvis også bare plads lidt ligesom imageshack.com eller 4shared.com. Jeg er desværre ikke så god til shell og mysql jeg har fået at

Godt gået for at du kaster dig ud i sådanne et projekt

Det her skal du tage som et velment råd og intet andet. Du skal have meget mere styr på tingene før du tilbyder sådanne en service, ellers går det hurtigt galt for dig

Held og lykke med projektet!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Vorre:

Hej 

Hvad er det for en forbindelse serveren står på ?

 

Ser man linket til sitet, er det ifølge diverse DNS-lookup tools etableret på et (privat?) Fullrate abonnement.

EXPRESS HOSTING:

Jeg har lige sat min hjemmeside op http://90.184.167.XXX:40/ eller http://xhosting.dyndns.org

Under forudsætning af, at det skal ske på den nuværende adresse, har du så undersøgt, hvad din udbyder eventuelt vil sige til, at du starter hosting på forbindelsen?
Hvad med oppetidsgaranti m.m.? Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan mon du kan se jeg har fullrate? og ja på deres hjemmeside har jeg checket deres betingelser og det er helt iorden

 

oppetidgaranti er cirka 99% har aldrig slukket servren.

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

25 Mbit download 20 Mbit upload det er ikke det store men har fungeret rigtigt godt indtil videre

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

EXPRESS HOSTING:
Hvordan mon du kan se jeg har fullrate?

Skype-Smile  Et enkelt opslag:

  • Klik på dit eget link  http://90.184.167.XXX:40
  • Kopier IP-adressen i adressefeltet, når du står der.
  • Gå til eksempelvis denne side og indsæt IP-adressen i feltet under IP Information
  • Tryk på [Enter] tasten.

Deraf mit gæt på Fullrate. Skype-Smile

Dbh. John

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

EXPRESS HOSTING:

oppetidgaranti er cirka 99% har aldrig slukket servren.

 

Jeg er lidt nysgerrig... hvordan har du sikret den imod hackere?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)