Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dropshipping en god start?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:

Du skal altid lave en markedsanalyse, samt en konkurrentanalyse. Det nytter ikke, om du så har verdens bedste produkt, hvis markedet ikke er der, eller der er en konkurrent, som sidder tungt på kunderne.

Man kan også analysere sig selv halvt ihjel...

Hvis man har produktet, og tror på ens produkt, så må man tage nogle chancer af og til, og på den måde få noget erfaringen...
Det er den eneste måde, hvorpå man lære noget! Man kan læse sig til meget, men erfaring og tests, er nu meget mere lærerige!

Og fordi en konkurrent sidder tungt på markedet, så betyder det jo ik, at der ik er plads til flere... Det gælder bare om at finde sin egen niche!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Man kan også analysere sig selv halvt ihjel...

Hvis man har produktet, og tror på ens produkt, så må man tage nogle chancer af og til, og på den måde få noget erfaringen...  

Det har du ret i, men analyser kan foregå på mange niveauer. Bare det at gøre sig nogle tanker i få timer om hvordan man vil drive sin forretning er en analyse.

I bund og grund undersøger du jo også om der er rødt eller grønt, inden du kører frem i et lyskryds. Bare at køre frem, unden at undersøge noget først vil med stor sandsynlighed ikke være nogen god taktik.

Så jeg er ikke enig med dig i, at man bare skal tage chancer for at få noget erfaring. hvis man tænker sig lidt om inden man farer frem, så kommer man som regel lidt længere.

Nu nævner du så også erfaring og tests er godt. Jep, det er vi netop enige om. Tests er jo netop en del af (eller hele) analysen.

Enig med dig i, at konkurrenter ikke nødvendigvis er et problem - men de kan være det. Det er ikke altid nemt at finde en niche, hvis markedet er overfyldt, og man ikke engang har sine produkter i hænderne, men udelukkende er afhængig af dropshipping.

Det er i øvrigt vigtigt at undersøge, om den leverandør man finder er god til at levere produktet, når varen er solgt, og undersøge lidt om, hvordan de håndterer reklamationer og garantiforpligtelser overfor kunderne.

Så der ER en række områder, som jeg vil anbefale at undersøge grundigt, inden man kaster sig hovedløst ud i at sætte sine penge i en forretning. Ellers går det med større sandsynlighed galt, end hvis man får afklaret de spørgsmål, inden man går i gang.

Nøjagtigt, som når man kigger op på lyskurven, inden man kører frem, og sandsynligvis inden da også har taget sig et kørekort (undersøgt trafikregler, skilte, mv.). Ikke mindst har undersøgt, hvordan bilen fungerer.

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Femming

Brug google til at finde de producenter / forhandlere der gerne vil kører dropshipping. Det er der rigtig mange der gerne vil. Find ud af deres priser og check så alle konkurrerende hjemmesider.

Hvis du kan tjene nok ved at sælge til samme pris som dine konkurrenter og er det en varer der koster nok til at fortjenesten ikke går tabt i fragt priser osv. Så prøv det af. Husk at finde ud af alt om produktet hvad sker der når det går i stykker osv.

Hvis du ikke selv er supermand indenfor grafik og design men selv vil lave det så check de mange blogs der omhandler opbygning af designs. http://www.afdeling18.dk/ er en af dem.

Check denne side omstatistik: http://www.webanalytiker.dk/

Køb Rosenstands bog om søgemaskine optimering og læs den før du går igang: http://www.seo-lex.dk/

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet nogle forhandlere i England, Tyskland og Frankrig som kan levere de produkter jeg gerne vil sælge, og de får ganske udemærket ros fra nogen der bruger dem(om det er fusk skal jeg ikke kunne sige)

Det der ligger i det er at jeg som sagt ikke skal leve af det. Det kommer til at være en "bibeskæftigelse" hvor jeg håber/regner med at kunne hive en fortjeneste ud på 3000kr. pr måned efter skat og ud fra det jeg har læst herinde, så burde det godt kunne lade sig gøre uden at jeg skal ligge 200 timer i det om dagen :)

Denne webshop er en start og en lære process for mig og når tiden er inde, kan jeg da godt finde på at udvide med flere produkter, eller lave flere webshops, men her til at starte med og i de næste 4-6 år, har jeg mulighed for andet, da konen og vores datter også skal have lidt tid :)

 

Tak for de links. Det ser spændende ud :)

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

mort1287:

Hej flemming.

Jeg er leverandør af Ægte håndlavet smykker, i den billige ende af skalaen :O)

Jeg tilbyder også dropshipping.

Du kan se et meget lille udpluk af mine vare her:

http://auktioner.qxl.dk/mort1287

Kontakt mig evt. på mortengrip@hotmail.com

Kigger lige lidt nærmere på det imorgen.. Er helt bombet :)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er en god måde at starte på, hvis du vel og mærke finder en stabil leverandør.

Vi har set flere (også vores egne kunder) Der er startet på den måde. Det ender som regel med at de alligevel opkøber et lille lager. Men først efter at de har opnået lidt kendskab til hvilke produkter der sælger.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)