Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis mig dit visitkort!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må give Jesper ret

 
Et pasfoto kan faktisk være mere skræmmende en givende, men det husker man jo også personen for.
 
Jeg har selv fået en prof. fotograf til at tage billeder af mig og jeg bruger billedet til andre ting, bl.a pressen.
 
Hyg
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

En sjov lille dabat her om et v-kort

 
Ved at min kommende forretnings partner KRÆVER et bestemt design på de v-kort jeg skal bruge.
 
Må sige den forhandlet pris er helt ok 1.000 stk for 500,- kr. i 3 farver, ingen ord om kvaliteten endnu - men ingen info om bagsiden af kortet ..... den kunne jo bruges til at gøre det hele mere personligt frem for at give 2 v-kort på samme tid et fra min partner og et fra mit firma.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

 
Du skriver at det er din erfaring at et foto betyder en form for genkendelse.
 
Det er ikke vores erfaring at billeder på visitkort har nogen som helst effekt. Vi har brugt billeder på visitkort i knap 2 år - uden den store respons.
 
Til gengæld kan jeg konstatere at et overskueligt visitkort, med typer der er til at læse for andre end folk med falkeblik - giver pote.
 
Enkle kort eller provokerende kort har også en effekt, vi brugte på et tidspunkt visitkort hvor vi havde sort tekst henover vort logo (som kan ses på www.plbrake.dk - altså kun logoet!) Det gav også positiv respons og folk kunne huske det, dog var der nogle folk der havde svært ved at læse den sorte tekst henover det pantone 805 (ambulancefarve) farvede logo.
 
Nu prøver vi så en ny vinkel med sort tekst på et hvidt kort med runde hjørner og med det karakteristiske logo på bagsiden.
 
Vi havde faktisk overvejet at være radikalt anderledes ved at lade folk selv udfylde deres eget kort med håndskrift - men selv kreative nørder har en grænse:-)
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)