Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du starte, hvis du have 250.000kr ?

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

larsjørgen:
Glem devsjove ideer lidt og vær realistisk . Køb statsobligationer di giver et sikret fast årligt afkast . Fast ejendom er stadig op til 30% overvurderet i forhold til realverdien , og har du tænkt på tab ved fraflytning . Hvis nu det viser sig at være skiderrikker der smadrer lejligheden og eller stikker af fra huslejen uden at kunne eller ville betale HVAD vil du så gøre . Pengene kan dog holdes hjemme hvis du køber et flere dobbelthus med plads til dig og din familie plus en udlejning . Der er speciele regler om beskatning af dette hvis lejen erpå under 25000 Kr . ellers er det ren tilsætning !

HELT ENIG

Hvis du smidder dine 250.000 i ejendom pt .med de stadig totalt opskruede priser, er det sku mere fornuftig at holde et grill party og bruge dem til at tænde op med, så har du da i det mindste lidt sjov for penge.

Lad 1/3 stå i banken, brug en 1/3 på  (fyskiske) guldbarer og gem dem i en bank boks, køb dåsemad for resten og gem det et sikkert sted (http://da.wikipedia.org/wiki/Gullaschbaron) du skal sikkert ikke sælge til fronten, men når kristen først rigtig tager fat bliver din avance astronomisk, hvis ikke kan du jo altid spise det Big Smile

Det er nok ikke det bedste tidspunkt købe guldbarer i.:)

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

larsjørgen:
Glem devsjove ideer lidt og vær realistisk . Køb statsobligationer di giver et sikret fast årligt afkast . Fast ejendom er stadig op til 30% overvurderet i forhold til realverdien , og har du tænkt på tab ved fraflytning . Hvis nu det viser sig at være skiderrikker der smadrer lejligheden og eller stikker af fra huslejen uden at kunne eller ville betale HVAD vil du så gøre . Pengene kan dog holdes hjemme hvis du køber et flere dobbelthus med plads til dig og din familie plus en udlejning . Der er speciele regler om beskatning af dette hvis lejen erpå under 25000 Kr . ellers er det ren tilsætning !

HELT ENIG

Hvis du smidder dine 250.000 i ejendom pt .med de stadig totalt opskruede priser, er det sku mere fornuftig at holde et grill party og bruge dem til at tænde op med, så har du da i det mindste lidt sjov for penge.

Lad 1/3 stå i banken, brug en 1/3 på  (fyskiske) guldbarer og gem dem i en bank boks, køb dåsemad for resten og gem det et sikkert sted (http://da.wikipedia.org/wiki/Gullaschbaron) du skal sikkert ikke sælge til fronten, men når kristen først rigtig tager fat bliver din avance astronomisk, hvis ikke kan du jo altid spise det Big Smile

Det er nok ikke det bedste tidspunkt købe guldbarer i.:)

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ali Ali:

Det er nok ikke det bedste tidspunkt købe guldbarer i.:)

 

jo det er jeg faktisk temmelig sikker på at det er.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra kbh
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville til at starte med lade som om jeg kun havde 100k

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ali Ali:

Jamen istedetf or pengene bare står i banken og rådner, er det jo bedst de bliver brugt til noget. Grunden til jeg tænkte på leje en lejlighed ud er ganske enkel fordi det ikke kræver meget tid af mig. Det er bare om købe lejligheden og så lej den ud! 

 

Hej Ali

Der tager du fejl. Det kan være dyrt og tidskrævende at være udlejer. Jeg er selv i branchen og har virkelig brugt meget tid på besværlige lejere og især dem som klager med dit og dat. Og du finder ikke nogen lejlighed til 500.000,- som du kan udleje til 5.000 pr måned. Du skal nærmere op i 1.000.000,- krs investering. Mit råd er hold dig væk fra det private udlejning, det er ikke det værd. Det er meget sikkert i forhold til mange andre ting, men jeg synes det er for meget hovedpine kontra gevinsten man får ud af det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Ang. køb af lejlighed har min datidige økonomilærer udtalt sig om emnet, og jeg er enig med ham:)

Køber man en lejlighed, skal men også ville bo i den. Skulle det gå galt kan den således stadigvæk bruges. 

Jeg personligt ville købe en have med skur. Skulle det komme til en double-dip på wall street og en global depression,  kan jeg således i det mindste brødføde mig selv. Jeg kan ikke spise guld. Desuden er den aktuelle kurs på guld kunstig? Industriens behov stemmer jo på ingen måde overens med den aktuelle kurs.  

Mvh,

Linnart S Felkl

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Linnart Sining Felkl:
Jeg personligt ville købe en have med skur. Skulle det komme til en double-dip på wall street og en global depression,  kan jeg således i det mindste brødføde mig selv

Denne Anbefaling kan jeg godt tilslutte mig Yes

Linnart Sining Felkl:
Jeg kan ikke spise guld. Desuden er den aktuelle kurs på guld kunstig?

Jeg tror mere det er dollar kursen som er kunstig, når først dollaren rigtig falder er der endnu flere som springer på guldvognen, men det skal være fysisk guld ikke aktier i Miner etc.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

@Hamburg1991

 

Men når folk køber guld og forventer et afkast, forarbejdes guldet ikke til noget mere værdifuldt. Og det er jo her, guld har sin værdi fra. Til fremstilling af kabler osv. er guld essentielt. Hvis alle folk bare køber guld fordi de forventer en gevinst bliver det jo kunstigt. Fordi alle køber men ingen behøver. Det samme skete i Spanien, med lejligheder. Alle byggede men ingen boede. 

Mvh,

Linnart S Felkl

Kontakt Tyskland

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Linnart Sining Felkl:

Men når folk køber guld og forventer et afkast, forarbejdes guldet ikke til noget mere værdifuldt. Og det er jo her, guld har sin værdi fra. Til fremstilling af kabler osv. er guld essentielt. Hvis alle folk bare køber guld fordi de forventer en gevinst bliver det jo kunstigt. Fordi alle køber men ingen behøver. Det samme skete i Spanien, med lejligheder. Alle byggede men ingen boede. 

 

Jeg tror ikke helt det kan sammenlignes på den måde, guld er jo gammelt betalingsmiddel, så jeg tror ikke folk køber det med henblik på forarbejdning, men mere for de det findes i et begrænset omfang, dollars kan Fed jo bare blive ved med at printe. 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Et jeg har mere end 250.000 kr , med ved ikke om tager det som fiktive eller som vis havde de kr og så er det lige meget og man har eller mindre med var simpelthen nødvendigt for at vide og misforstået tråden grundet en gav minus , jeg har ,mere end 250.000 kr og tager derfor udgangs punkt i mig selv .

er de 250.000 kr nogle man skal tænke man får ekstra oveni de man har eller hvad vis man har mere ?

med vis det er ekstra penge oveni vil jeg investere videre i min stripper side , for da dette er min drøm .

sørge for bruge resten på have at mere på bank konto så jeg har endnu flere penge til ens egen drøm

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)