Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om.....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

jeg har lige oprettet en gruppe på facebook, som hedder iværksætter portalen.

den skal fungere som en slags idévæk, hvor folk diskutere deres idéer med hinanden, eller andet generelt iværksættersnak, og så tænker i " ja hvad er forskellen så på det og Amino"

Nu skal i høre, har i prøvet at side og vente 100 år på et svar fra nogen herinde? jeg har i hvert fald, det gode ved en gruppe på facebook er, at man lynhurtigt kan blive venner men hinanden og på den måde hjælpe hinanden hurtigere. 

 

hvad syntes i?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

victor:

Hej folkens.

jeg har lige oprettet en gruppe på facebook, som hedder iværksætter portalen.

den skal fungere som en slags idévæk, hvor folk diskutere deres idéer med hinanden, eller andet generelt iværksættersnak, og så tænker i " ja hvad er forskellen så på det og Amino"

Nu skal i høre, har i prøvet at side og vente 100 år på et svar fra nogen herinde? jeg har i hvert fald, det gode ved en gruppe på facebook er, at man lynhurtigt kan blive venner men hinanden og på den måde hjælpe hinanden hurtigere. 

 

hvad syntes i?

Hej Victor

Tja hvad kan man sige? - måske skulle du stille spørgsmålet til din nye facebook gruppe, så har du nok svaret på dit spørgsmål ;-)

/Søren

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen er jo at gøre gruppen stor, så man hurtigt kan få hjælp af hinanden

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

victor:

Idéen er jo at gøre gruppen stor, så man hurtigt kan få hjælp af hinanden

Kan man ikke det på Amino i forvejen? 
(Eller ved at tilmelde sig Aminos facebookside eller twitter for den sags skyld)

Jeg kan god se ideen, men kan ikke se behovet som Amino ikke i forvejen opfylder...

Men tro kan jo flytte bjerge... personligt tror jeg ikke at du skal satse alt din fritid på det ;-)

/Søren

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke ideen er så god. At benytte Facebook, når der er super gode forums overalt på nettet til samme formål.

Nu fik jeg så lige en super god ide til et nyt netværk :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)