Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Facebook landingpage?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

 

Hvorfor er det ikke længere muligt at sætte en facebook landingpage op?

Er der nogen der kan forklare mig hvordan det gøres, hvis metoden skulle være blevet ændret?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du søger efter "FBML" og trykker "Tilføj til min side" inde på deres app side :-) (når du har sat denne op, kommer den ind som en app under "Rediger side" på fod med billeder etc.) 

 

Derefter når du er inde på din egen side, under undstillinger vælger du "Standard landingsside for alle andre:"

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovsa - Hvis du altså ville have en custom landingpage. Ellers er det blot under indstillinger du ændre!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tabben hvor man vælger landingsside er slet ikke til at finde? - Den er pist væk under indstillinger....

Kan det have noget at gøre med de ændringer/updates for facebooksider der har været for nylig?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Var der ikke noget med at facebook indførte noget  med at nye fan sider siden en hvis dato ikke kan vælge at en landingpage skal være de første man kommer ind på når man går ind på fansiden.

Og at de gamle fansider som allerede havde det kunne fortsætte med at have muligheden?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en uge gammel page som har de samme muligheder :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du har helt ret.. - Virkelig irreterende! 

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan laver man nu lave en landings side, nu hvor de har fjernet funktionen at vælge en start-tab?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)