Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en vurdering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med Jer,

 

Ja så kommer der lige endnu en request vedr. vurdering af hjemmeside.

 

Jeg har i noget tid haft samme indhold på http://www.inetwork.dk og synes egentligt at det er ok, undtaget koden som sagtens kunne optimeres.

 

Jeg er dog i tivivl om indholdet og design fænger? Skal også have fundet en måde at blive mere synlig på.

 

Sidst men ikke mindst skal min forretning differentieres når jeg engang får tid. Jeg dækker for lidt over for meget :)

 

Håber på lidt konstruktiv feedback - Hvad enten det vedrører det ene eller det andet.

 

De allerbedste hilsner

 

Rasmus

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan egentligt gode lide den.

 

1) Men jeg synes at toppen er lidt for klemt. Logoet står ikke nok frem. Jeg tror det er fordi selve skriften virker lidt, som om billedet er i en dårlig kvalitet. Og at bogstaverne er en anelse for tynde. Og fordi skriften er så "flad" i forvejen, så burde du nok lave lidt "white space" under logoet også.

 

2) Den grå bjælke foroven, burde da næsten fylde ligeså meget som billedet og resten af designet? Eller er der en mening med, at den kun fylder cirka det halve?

 

3) Rigtigt fede billeder - men de er lidt mørke?

 

4) Og fremhæv evt. navigationen lidt mere med nogle fancy knapper der passer ind i resten af designet ;-)

 

Jeg tror det var det. Held og lykke :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Belliz,

 

Først og fremmest tak for at du kan lide den og for den konstrultive feedback.

 

Jeg kan godt se hvad du mener med at toppen måske kan synes klemt. Både mht. logoet samt den grå bjælke som viser "hvor" man er. Meningen med den grå bjælke er mest tænk som en gimmick nu da siden ikke er særlig uoverskuelig, og derfor skulle den ikke være for dominerende.

 

Billederne er der rodet lidt frem og tilbage med, og synes de ramte nogenlunde men det er jo smag og behag - Men godt at du siger det :)

 

Må igang med noget knap-design ved lejlighed :-D

 

God weekend... for dem som holder noget sådant ;-)

 

Rasmus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)