Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan Google ikke finde min hjemmeside?

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har brug for jeres hjælp.

Jeg har fået lavet en hjemmeside gennem et reklamebureau, og den er nu endelig (efter 7 måneder) ved at være færdig (www.livsstilsraadgivningen.dk). Problemet er, at Google ikke kan finde mig. Når man skriver adressen i Googles søgefelt, så dukker siden ikke op. Jeg har spurgt bureauet, og de kan ikke forklare mig hvorfor (det har de aldrig oplevet før, siger de), og de opfordrer mig til selv at kontakte Google. Jeg havde dog en forestilling om, at det var en del af deres opgave, men nu står jeg her, for det har jeg absolut ingen forstand på.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at forstå, hvad problemet er? Så kan jeg da i det mindste sende jeres gode bud videre til mit bureau, så de ikke sætter andre kunder i samme situation som mig.

De bedste aminohilsner

Susanne

 

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 16:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Hej Susanne,

Du kan tilføje din hjemmeside til Google her: http://www.google.dk/add_url.html

Når du har tilføjet siden, er den på listen over sider som google indexere løbende. Jeg håber det hjælper lidt :)

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomassen:

Hej Susanne,

Du kan tilføje din hjemmeside til Google her: http://www.google.dk/add_url.html

Når du har tilføjet siden, er den på listen over sider som google indexere løbende. Jeg håber det hjælper lidt :)

 

 

Dumt råd, og dum metode. Du viser google at din side ikke er god nok til at blive fundet automatisk/naturligt, og ventetiden kan nemt være over 3 måneder. Desuden er det slet ikke en garanti at den bliver optaget hvis du kun benytter denne metode.

Den hurtigste og bedste måde at få din side frem på google er ved at lave links. livsstilsraadgivning

Hvis du er heldig er disse links fra amino nok (det var det før i tiden) Personligt ser jeg dog en trend som gør at der skal lidt mere til. Hvis du har muilighed for at få links fra andre sider, blogs og lign vil dette hjælpe dig med både indeksering og gode placeringer på google.

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 17:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvornår blev siden lagt online ? Altså færdig og åben så den kan ses.

Iøvrigt må det være pineligt for dit "reklamebureau" at skulle give dig sådan svar.

Thomas Kjær

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 17:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

seb.:

Dumt råd, og dum metode. Du viser google at din side ikke er god nok til at blive fundet automatisk/naturligt, og ventetiden kan nemt være over 3 måneder. Desuden er det slet ikke en garanti at den bliver optaget hvis du kun benytter denne metode.

Den hurtigste og bedste måde at få din side frem på google er ved at lave links. livsstilsraadgivning

Nu har hun jo allerede lavet et link på amino - jeg giver bare mit råd til hvordan den kan findes.

Desuden ser google det ikke som at "det er nok en lorteside" bare fordi man tilføjer sin url, det siger da sig selv.

Så alt i alt har jeg nok ikke forringet hendes chancer for at komme på google vel. idiot.

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gider egentlig ikke at diskuterer med dig. Du gav et dårligt råd længere er den ikke.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 17:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon, mærkeligt noget at kalde andre på amino. Hvis du var noget mere inde i SEO og google ville du kunne pointen i det Seb skriver. Istedet vælger du at kalde ham "giver ikke gentage det"

Thomas Kjær

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst meget af det, som google selv angiver som gode råd. Kan ikke se hvordan det skulle være dårligt at tilmelde sig Google, når det anbefales af google selv? 

Jeg ville tilføje hjemmesiden til Google's liste :) 

Mvh

Linnart S Felkl

Kontakt Tyskland

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Linnart Sining Felkl:

Jeg har læst meget af det, som google selv angiver som gode råd. Kan ikke se hvordan det skulle være dårligt at tilmelde sig Google, når det anbefales af google selv? 

Jeg ville tilføje hjemmesiden til Google's liste :) 

Mvh

Linnart S Felkl

Kontakt Tyskland

 

Størstedelen af det google skriver angående seo er en ringe hjælp.

Flere af de ting der fortælles om i deres mini seo guide kan direkte skade dig. Du skal huske at når google fortæller dig hvad du skal gøre tænker de på sig selv. Ikke på dig. Netop på grund af dette er deres råd ikke altid til DIN gavn.

 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 5 (46 indlæg)