Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan Google ikke finde min hjemmeside?

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke på, at det ligefrem skader. At man måske bliver langsommere indekseret kan have noget med køen at gøre. Men tror ikke Google "blacklister" min side pga. at jeg selv tilmelder den :)

 

Mvh

Linnart S Felkl

Kontakt Tyskland

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Linnart Sining Felkl:

Jeg tror ikke på, at det ligefrem skader. At man måske bliver langsommere indekseret kan have noget med køen at gøre. Men tror ikke Google "blacklister" min side pga. at jeg selv tilmelder den :)

Jeg sagde ikke at det ville skade. Jeg sagde at der var flere af de råd google giver om seo kan have en negativ effekt/skade. Her henviser jeg til andre ting end dem vi snakker om nu, og fortalte det bare for at understrege at google ikke altid vil dig det bedste.

Personligt ser jeg tilmelding til google via den omtalte metode som noget negativt, og hvis jeg var google ville jeg også gøre det. Hvordan det hænger sammen er der dog ingen som ved så hvorfor tage chancen, og hvorfor vente i flere måneder når det kan ordes med det samme ved at lave lidt links.

Det er muligt det ikke skader, men der findes ikke et eneste godt argument for at tilmelde sig google på den måde ud over uvidenhed.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader i hvertfald til, at linket her på amino var nok til at få den omtalte siden indekseret.

Mvh,

Linnart S Felkl

Kontakt Tyskland

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 18:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Du har et problem med din forside. Når du går ind på livsstils rådgivning (der var et link mere Smile) og klikker på forside, skifter adressen fra http://www.livsstilsraadgivningen.dk til url + \forside. Det er bestemt ikke smart, fordi du så har to sider med fuldstændigt samme indhold.
Jeg havde samme problem med et nyt site om teletolkning hvor jeg installerede et modul som løste problemet (404sef til joomla).

vh
Henrik

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

For at opsummere og tilføje lidt:

1. Lad være at tilmelde din side google som det bliver foreslået, det vil kun gøre ventetiden længere i forhold til hvis du begynder at lave noget linkbuilding med det samme.

2. Du har dublicated content. Både dit domæne og dit domæne/forside har samme indhold. 

3. Din side svarer både med og uden WWW foran. Der skal laves en 301 redirect.

4. Der mangler meta description overalt på dit site.

5. Du mangler noget intern linkuilding

6. Du mangler links til din side.

Jeg kan godt forstå google ikke er så glad for at indeksere din side da der er en del mangler.

Du bør tale med reklamebureauet og få ordnet ordnet ovenstående mangler og uhensigtsmæssigheder og sørge for selv at lave nogle links til din side. Det er muligt der er flere mangler, jeg har kun lige tjekket hurtigt og opsummeret hvad der allerede er blevet sagt.

Mvh Thomas Frost, WebCoders.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Hvor er Amino bare et fantastisk forum med så mange vidende mennesker. Tak for alle jeres svar. Det er efter 14 besvarelser deprimerende, at min side fortsat har så mange mangler og at rådgivningen fra mit bureau ikke har været bedre. Tilliden til at de for ordnet tingene er ikke stor, må jeg indrømme, efter et så langt forløb. Med de mangler, der er blevet nævnt af jer, ville I så have tiltro til bureauet, eller virker arbejdet uprofessionelt?

Hilsen Susanne

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 00:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Susanne Gudmandsen:
Med de mangler, der er blevet nævnt af jer, ville I så have tiltro til bureauet, eller virker arbejdet uprofessionelt?

Det kommer helt an på, om SEO er en del af jeres aftale?

Der findes endog mange, som laver hjemmesider, men som ikke laver SEO.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Jeg synes, du skal tage en snak med det reklamebureau, for der er LANGT fra almindelig og anerkendt "best practice" til det, de har leveret dig.

Et 30 sekunders kig afslører bl.a.:

  1. Forkert link retur til din forside - se mere her: http://www.thomas-rosenstand.dk/det-forkerte-link
  2. Ingen description tag og MEGET dårlig udnyttelse af sidetitler - læs om det emne her: http://www.thomas-rosenstand.dk/hemmeligheden-bag-soegemaskineoptimering
  3. Ret tunge sider og tunge billeder - billederne kan komprimeres bedre og dermed opnås hurtigere indlæsningstid, hvilket også er en faktor i dag.
  4. Forkert opsat webserver - din hjemmeside svarer både med og uden "www". Hør her, hvorfor det er et stort problem:

Jeg tror, du skal bede dem købe SEO-LEX - de må være et af de få bureauer tilbage i Danmark, der ikke har gjort det endnu ;-)

Til dit sidste spørgsmål: Vi ser det desværre alt for ofte - også fra ganske kendte webbureauer. Men ja - det er ikke professionelt at levere den slags i 2010.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Det kommer helt an på, om SEO er en del af jeres aftale?

Der findes endog mange, som laver hjemmesider, men som ikke laver SEO.

Det er jeg MEGET uenig i. Det har intet med SEO at gøre at levere en hjemmeside, der lever op til de mest basale krav i forhold til indeksering i søgemaskiner - og det gør denne hjemmeside ikke. Det er jo heller ikke OK, hvis et byggefirma leverer et nyt hus, der synker, blot fordi der ikke er aftalt pilotering af grunden...

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 04:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Forkert opsat webserver - din hjemmeside svarer både med og uden "www". Hør her, hvorfor det er et stort problem:

">

Hej Thomas.

Min tanke er, at de fleste sider kan vise indhold uanset om brugeren skriver uden eller med www, men indgående links bliver selvsagt fordelt på begge domæner, hvilket ikke er godt for SEO.

Når det er sagt, er det så ikke vigtig, at man bruger begge domæner, for ikke at miste brugere?

Mvh

Holger

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)