Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finansielle produkter søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Phuket, Belize, Andalusien & Hornbæk
Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ønsker at formidle seriøse og rentable finansielle produkter indenfor investering og forsikring, og søger derfor samarbejdspartnere der ønsker en unik stærk salgspartner med mere end 20 års erfaring indenfor rådgivning og salg af finansielle løsninger til såvel private som erhverv. Vi planlægger at blive landsdækkende repræsenteret inden udgangen af 2011.

Investeringsprodukter, f.eks. K/S og/eller A/S-andele, forsikringsprodukter f.eks. pensionsforsikringer og andre finansielle produkter, lån & finansiering, privatleasing af biler, factoringservices, sale and leaseback osv.

Skriv lidt om dine/jeres produkter, og lad os tage en drøftelse af muligheder og fordele ved et samarbejde.

Fuld diskretion ydes.

Vi ser frem til at høre fra dig/jer.

MVAZ

 

 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MVAZ.

 

Jeg arbejder med investering i aktier. Har udviklet metoder inden for investering der giver solid afkast på mindst 100% om året. Jeg søger efter kapital stærke investorer som kan hjælpe med at gøre foretagendet kommercielt og tage store og små kunder ind. Finans myndighederne kræver garantier for at starte sådan et virksomhed

Ideen har været en succes i 4 år, hvor jeg har arbejdet 4 år på fuldtid med dette. Mit uheld har været at jeg har siddet med 2 huslejer og tab på ejendommene i samme periode. Så de 300 - 400 % som jeg har tjent hvert år er ædt op af omkostningerne og tab i ejendommene.

Jeg vil gerne arbejde for en velhavende som har 100% kontrol over sine egne penge i sin egen konto. Pengene skal aldrig overføres til min konto.

Sideløbende med mit arbejde har jeg forsøgt at oplære et par stykker så de også pr mand kan lave et afkast på mindst 100% om året. Det går den rigtig vej. De 300 - 400% p.a.  har jeg præsteret alene. 

Her er min email til videre diskussion. esmat2878@gmail.com

PS. Bare for en sikkerheds skyld. Email adressen er ikke med 2979 som mit profil navn her på siden indeholder, men 2878.

 

MVH

Esmat

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)