Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ipad eller ej? - Bruger i den til noget fornuftigt?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg overvejer meget stærkt at købe en ipad, men jeg er bange for at jeg ikke kommer til at bruge den til noget fornuftigt. andet end lige at tjekke mails og surfe let på, og derudover spille en masse spil.

Hvem er jer har en ipad, og hvad bruger i den til?

Synes 6700 for den dyreste er mange penge, når den kun skal bruges til lidt leg..

Mvh Tobias.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du giver dig selv svaret. Jeg har det ofte sådan, at det brænder i lommerne for at hive pungen op og købe en lækkert gadget. Men jeg ved af erfaring, at den kun er sjov de første 3 dage.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En forudsætning for at bruge den til noget overhovedet er vel at man starter med at ligge Windows 7 på! Så virker den ganske udmærket! Vi bruger dem hos os til stort set alt når vi er hos kunden. Ellers er det jo AlienWare m11X Big Smile Husk at jeg har rabat koder til DELL på www.195.dk

Designet på Ipad'en er der jo ikke mange der kan lave bedre!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var selv overbevist om at købe en iPad, men efter at have hørt Martin Thorborgs indlæg omkring sin iPad, er jeg kommet i tvivl.
Jeg afventer og ser om næste generation af iPad kan tage den endelige beslutning.. 

 iPhone 6

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:

Jeg var selv overbevist om at købe en iPad, men efter at have hørt Martin Thorborgs indlæg omkring sin iPad, er jeg kommet i tvivl.
Jeg afventer og ser om næste generation af iPad kan tage den endelige beslutning.. 

Ja nettop WIN 7 Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Heine:

Jeg var selv overbevist om at købe en iPad, men efter at have hørt Martin Thorborgs indlæg omkring sin iPad, er jeg kommet i tvivl.
Jeg afventer og ser om næste generation af iPad kan tage den endelige beslutning.. 

 

Ja nettop WIN 7 Yes

Jeg går ikke udfra Windows 7 bliver installeret direkte på selve iPad'en, men derimod igennem et app? - På denne måde, er der vel heller ikke problemer med drivere?
Fungerer det ellers ok? 

 iPhone 6

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:

Remydk:

Heine:

Jeg var selv overbevist om at købe en iPad, men efter at have hørt Martin Thorborgs indlæg omkring sin iPad, er jeg kommet i tvivl.
Jeg afventer og ser om næste generation af iPad kan tage den endelige beslutning.. 

 

Ja nettop WIN 7 Yes

Jeg går ikke udfra Windows 7 bliver installeret direkte på selve iPad'en, men derimod igennem et app? - På denne måde, er der vel heller ikke problemer med drivere?
Fungerer det ellers ok? 

På vores køre det på Ipad'en(Mener jeg! Det er vores kode geni der har sat det op for os!). Driver osv er lidt tricky men noget "man" sagtens kan lave. VI er i hvert fald glade for vores, og købte dem kun pga. design! De Windows "ipad" der findes er noget plastik lort.

Som Thorborg skriver er det jo et problem med begrænsninger der ligger i softwaren, så derfor er det dejligt at komme væk fra det. Kan heller ikke forstå at Appel ikke sælger en version af deres produkter med en ordentligt OS på! Jeg ville helt klart købe det!

Update: Vi køre det via Citrix. Så det ligger ikke på Ipad'en! Men det køre uden problemer. Blev faktisk overaskede over det ikke lå på Ipad'en.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:
!

Update: Vi køre det via Citrix. Så det ligger ikke på Ipad'en! Men det køre uden problemer. Blev faktisk overaskede over det ikke lå på Ipad'en.

Ja, så giver det lidt mere mening i mit hoved :-)
Virker det kun på WiFi, eller også på 3G?

 

 iPhone 6

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjoegaard:

Jeg overvejer meget stærkt at købe en ipad, men jeg er bange for at jeg ikke kommer til at bruge den til noget fornuftigt. andet end lige at tjekke mails og surfe let på, og derudover spille en masse spil.

Hvem er jer har en ipad, og hvad bruger i den til?

Synes 6700 for den dyreste er mange penge, når den kun skal bruges til lidt leg..



Jeg har en Ipad og jeg er stolt af at have en Ipad Big Smile -

Jg købte en i USA samtidig med de kom frem og har ikke 1 sek fortrudt det - måske lige at jeg købte en 32 gb men det er vel mere eller mindre uvæsentligt. Jeg bruger den i sofaen - i sengen - på terrassen - ved poolen - i flyveren - jeg bruger den når jeg ikke er i nærhed af min bærbare.

Jeg har mysql adgang - adgang til min server, mail browser, diverse nyhedsinfo, små spil etc....

Da jeg ikke har købt den som erstatning for min bærbare - så kan den alt det som jeg har brug for og håbet på.

Fald ikke i for de der populistiske blog og/eller tv optrædener hvor dit eller hint skal revses og eder og forbandelser bruges for at understøtte - det er bare en måde at få en mening ud på - sin egen - og ikke nødvendigvis sandheden.

Den finder du kun selv ved at prøve.

Så har du råd og lyst - så prøv en Ipad - jeg blev ikke skuffet. Og efter hvad jeg kan læse af deres salgstal så er der mange andre der heller ikke er blevet det. Hvis - så var salget gået istå og det er der ingen meldinger om, endnu.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay - det er delte meninger.

Men jeg har nemlig også set Martin Thorborgs videoanmeldelse af den.  Jeg har dog prøvet ipad et par gange, fordi mine kusiner har 2.. og jeg synes også de er super fede. men er bare stadigvæk ikke helt overbevist om at de er pengene værd.

Jeg venter lidt og ser hvad der sker.

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)