Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ipad eller ej? - Bruger i den til noget fornuftigt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt en og er rigtig glad for den. Før jeg havde min iPad sad jeg rigtig meget og surfede med min HTC Desire mens jeg sad i sofaen. Jeg gad ikke at hive min laptop frem, men en mobil er ikke den bedste platform til surfing. For mit vedkommende passer det super godt at den præcist er den der dims mellem mobilen og den bærbare.

Ellers så fås de billigste iPads til omkring 4500,- så vidt jeg husker

At rejse er at leve.

Afbudsrejser

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Ja det er vidst lige deromkring de billigste ligger - men jeg kan bare ikke nøjes. hehe.

Jeg vil hellere give lidt mere og så have 4 gange så meget plads, og være sikker på at jeg altid har plads til det jeg vil, istedet for at måtte nøjes.

Men de er jo geniale til at surfe let på, og spille spil på også.

Mvh Tobias.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjoegaard:
Jeg vil hellere give lidt mere og så have 4 gange så meget plads, og være sikker på at jeg altid har plads til det jeg vil, istedet for at måtte nøjes.


Som tidl. nævnt har jeg købt en 32 gb og det er til alment brug (det brug som jeg har - og det er alsidigt) alt alt rigeligt - har jeg konstateret -

Og wifi er rigeligt - er også min opfattelse -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger at købe Apple iPad med WiFi og 64 GB, så koster den sådan set "kun" 5.899,00 kr. hos Coolshop.

Men det er klart, at hvis du vil være på nettet overalt, så skal du købe den, der også indeholder 3G-forbindelse, og den koster 6.849,00 kr. ligeledes hos Coolshop.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse:

Hvis du vælger at købe Apple iPad med WiFi og 64 GB, så koster den sådan set "kun" 5.899,00 kr. hos Coolshop.

Men det er klart, at hvis du vil være på nettet overalt, så skal du købe den, der også indeholder 3G-forbindelse, og den koster 6.849,00 kr. ligeledes hos Coolshop.

 

Hej Casper.

Ja det er nemlig det. kan se at 64 gb 3G er steget med 200 kr. den har nemlig været nede på 6.628,00 kr.

Jeg er endnu ikke afklaret med om det skal være en med eller uden 3G.

Mvh Tobias. 

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre nævner, så er det individuelt om man har brug for en iPad eller ej. Det kommer meget an på hvad man forventer at bruge den til.

Hvis du beslutter dig for at købe en, så kan det være en god idé at tage et smut til tyskland og hente den der. Der kan du få den billigere end eksempelvis coolshop - kommer selvfølgelig an på hvor du bor i landet. 

 

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine far er ofte i tyskland, og har rigeligt med kontakter der. Så det skulle ikke være noget problem at købe sådan en i tyskland!

Tak for tippet!

Mvh Tobias.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)