Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket skridt tager man først!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg gør følgende: Finder idé og allerede der tænker jeg om det er kunder eller om jeg kan gøre noget for at få kunder.

Hvad gør i? (Måske er det et problem, men jeg kan ikke bruge min tid på noget hvis jeg ikke kan se kunder eller finder kunder ved at gøre noget specifikt)

Skal man første brainstorme osv. før man ser om det er kunder?

Mvh Lasse

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Få din ide. Snak med nogle du kender om det og høre om hvad de syntes. Husk at de bedste her vil prøve at finde de dårlige sider i din ide, men det er kun med til at udvikle på den.

Selv har jeg fået alletiders fede ide der vil slå jorden væk på markedet til næste år. Jeg fortalte den til 2 andre og den ene sagde "ja for pokker - genialt" og den anden sagde "tror du at der vil være marked for den?". Det fik mig til at tænke over hvilke faldgruper der kan være så min ide nu er endnu bedre.

Uanset hvad så er det om DU tror på din ide. Brainstorm og se hvordan du kan tjene på den og hvad det vil koste at få den sat i drift. Det kan godt være at det måske tager dig 3-6-12 måneder før du egentligt kan starte med den, men tiden kan du bruge konstruktivt til at forbedre den.

Men husk... vi får hele tiden ideer... nogle af dem dør og andre vokser sig store og stærke :)

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg går selv med planer om at starte som selvstændig, men først og fremmest kun på hobby base til at starte med da jeg har studier ved siden af.

Jeg har netop IKKE fået den rette idé men jeg læser en masse på Amino og læser en masse rundt omkring.

Jeg laver brainstorm på næsten alle problemstillinger eller ting jeg synes spænende og finder, og mon ikke en dag kan sætte gang i et af projekterne :)

Mvh.

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Man bør vel undersøge, om produktet eller servicen allerede findes. Hvis den gør, må man forfine den eller tilbyde den på en anden måde. Man skal ikke springe fra bare fordi det findes - Det er altid op ad bakke at være firstmover, da man derved skal bruge tid og penge på at gøre noget kendt. Der er mange aspekter i det, men her var så et enkelt af dem.

Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)