Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udgifter ved opstart samt drift af webshop.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 129
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu forstår jeg bedre hvorfor det er så billigt Wink

Men vil klart hellere have en dansk baseret firma laver webshoppen !

Det bare min mening

 

 

Rasmus Lindgren:

bull123:

Det er nogle tilbud jeg har fået

Men kvalitet og service siger også en del der skal vel også være lidt seo med i prisen osv?

Med hensyn til kvalitet/pris så er vores team outsourcet og en af grundene til at vi kan gøre det så billigt. Samtidig leverer vi reelt kun et produkt, så vi har kunne optimere processen meget. 

Se evt. nogle af vores referencer her: http://getashop.dk/referencer

Ang. seo så er det ikke noget du betaler en fast pris for og så er du overstået. Vores shops er onpage seo optimeret efter kunstens regler, men du skal jo stadig selv skrive det gode keyword mættede indhold og sørge for offpage seo (i form af linkbuilding). 

Dette er sammen med markedsføring et sort hul du kan smide lige så mange penge (og tid) i som du gider.

 

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

bull123:

Nu forstår jeg bedre hvorfor det er så billigt Wink

Men vil klart hellere have en dansk baseret firma laver webshoppen !

Det bare min mening

Helt iorden, men det er skam et dansk firma du indgår en aftale med, og jeg sidder skam også i Danmark. Det er udelukkende produktionsteamet der er outsourcet. Men vores produkt er skam ikke for alle.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus, har du flere referencer end dem på siden...? Jeg har længe kigget på jeres løsning og synes umidbart at det lyder godt... så ville være intra i at få mere at vide... send evt PB...

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jespersen:
ja for et par år siden, og måske også stadig, men paypal er blevet noget nemmere, og sidst jeg var et sted hvor jeg sku bruge det var det faktisk ikke stort anderledes end alle mulige andre løsningen - ikke noget med at oprette bruger og logge ind og overføre penge først og så bruge dem igen fra kontoen osv osv som i gamle dage

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor folk er så meget efter Paypal. Jeg har selv brugt det i en del år når jeg har handlet over Ebay, og nej, man skal altså ikke hen og overføre penge først og alt muligt andet. Jeg har så godt nok et login til Paypal, men det eneste jeg skal taste ind er sådan set min adgangskode, brugernavnet husker den selv på min computer. Og så slipper jeg for at skulle hen og finde mit kort frem (fordi jeg har fået nyt og ikke længere kan huske mit kortnummer udenad) og taste alle de oplysninger ind. Så faktisk er der, for mig i hvert fald, langt mindre "tastearbejde" når jeg bruger Paypal.

Jeg synes sagtens at man kan have Paypal på sin hjemmeside, men personligt ville jeg have det som tillæg til de almindelige kortbetalingsmetoder. Men har man et beskedent opstartsbeløb, så kan den sikkert være meget god at starte med, da der ikke er noget opstartsgebyr som ved f.eks. PBS. Til gengæld mener jeg så at kunne huske (uden at du helt må hænge mig op på det) at Paypal tager en større procentdel af transaktionen end PBS. Men det giver jo sig selv, at de skal tjene pengene et andet sted, hvis de ikke tager noget opstarts-/årligt gebyr. Men på den måde betaler du i det mindste kun når du samtidig sælger noget.

Det hele afhænger vel også at ens kundegruppe og hvad de er vant til. Skal du eksempelvis sælge vintage kjoler, så kan du roligt bruge Paypal som betalingsløsning, for dem der køber det, har sikkert købt på Ebay (og dermed brugt Paypal) før... mange gange før Embarrassed

 

~ Amaris

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er begyndt at bruge Moneybookers i vores webshop (sexet lingeri til lave priser). Det er billigere end PayPal (1,79 % + DKK 1,27 for PrestaShop), og så behøver kunden ikke registrere sig, de første par gange han/hun bruger det, men skal blot indtaste sine kortoplysinger. Bemærk, at Moneybookers påstår, de kan håndtere Dankort, men det kan de desværre ikke.

/Kjeld

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg kan anbefale dig Elokal.dk , her har vi netop startet op med www.Dråbefanger.dk, og har samtidig fået annoncering i 21 lokalaviser. En rigtig god og billig ( 6-8000,-) måde at starte på.

 Og så er det et prof.-look. Samtidig har vi solgt en masse af vores produkt. Spørg efter Pernille hos Elokal.dk.

  Hilse peter

 

 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksempel for priser ved oprettelse af domæner, årsafgifter ved domæner og hosting:

.dk oprettelse 99,-

.dk årlig afgift 36,-

.com oprettelse 99,-

.com afgift (2 år) 280,-

hosting (250 MB fra Dandomian 1 år) 2400,-

Ialt: 2914,-

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)