Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UDEN job i 7 måneder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillad en langtfra udbrændt og meget ungdommelig mand med masser af erfaring indenfor: spedition, transport, logistik, eksport, import, indkøb, salg og andre relaterede brancher, at søge en evt. ledig stilling indenfor ovenstående specialer  – En ledig stilling som forhåbentligt ville kunne tilfredsstille fælles behov og mine ønsker om et spændende og aktivt job iblandt ligesindede kollegaer - gerne i et internationalt miljø !

Via min mangeårige og meget alsidige karriere, har jeg naturligvis opnået en del færdigheder og  rutiner, jeg mener er fuldt ud tilstrækkelige for at kunne bestride en lang række stillinger! 

Som det fremgår af vedlagte CV, har jeg prøvet lidt af hvert – mangeartede jobs, der har modnet mig i enhver henseende og givet mig bl.a. følgende færdigheder:

: Dansk, engelsk og tysk i skrift og tale – herudover rutineret i svensk

: Rutiner omkring, indkøb, eksportsalg, logistik, bogføring, toldbehandling, afregning, erfaren bruger af Navision 356+, Navision Financial, Attain, Dynamics m.m.m.

 Gennemslagskraft, forhandlingsvant, kunde- & leverandørtække, humoristisk sans, rutineret  PC-bruger, omkostningsbevidst, holdspiller, taljonglør, gode koordineringsevner, særdeles serviceminded, stortrives med en bred kontaktflade samt at løse opgaver på tværs af alle afdelinger, skarp analytiker, forandringsparat og åben for nytænkning, geografisk velfunderet, meget fleksibel, dynamisk, resultatorienteret og en rigtig rar kollega.

Hænger mig ikke i en klokkestreng og arbejder gerne aften, nat, week-end og iøvrigt på andre ”skæve" tidspunkter.

Jeg skylder endvidere at fortælle, at jeg er i besiddelse af ”klinisk” ren straffeattest, pletfrit kørekort  siden erhvervelsen i 1980, har høj stress-tærskel, intet har imod lejlighedsvis overarbejde, er meget aktiv i min fritid med bl.a. lange cykelture, fodbold, fiskeri, tennis (formand for Brørup Tennisklub) og er i øvrigt fodbold-dommer !

Arbejder iøvrigt gerne freelance og også gerne fra egen bopæl

Med venlig hilsen         

Lasse Skjøde Knudsen    Telefon: 75389800 / Mobil: 60642744 


 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Har lige ansat en ny for 14 dage siden, så vi mangler ikke lige nu. Men jeg gemmer dit CV. Brørup er jo ikke så langt væk fra os :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange mange tak.. og held og lykke fremover..

Det var nu ikke mit CV jeg (modvilligt) offentligtgjorde - blot en uopfordet ansøgning

Mit CV sender jeg gerne om du oplyser mig din mailadresse

Fortsat god week-end

Lasse

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lasse.

 Se denne: KLIK HER

Mvh.

ShopNyt

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor henvise til en stilling hvor til I ikke søger konsulenter?

Og hvis I søger konsulenter, så ville det nok være en god idé at ændre opslaget Smile

Køb ren argan olie her

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Som der står i opslaget: "Der er altid plads til de bedste, så selv om vi ikke mangler konsulenter lige nu, så send alligevel en ansøgning".

Mvh.

ShopNyt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)