Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af video mobil telefon !!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg søger hjælp til hvordan jeg får produceret mobil telefoner (ikke et bestemt mærke) som først og fremmest giver god mulighed for video telefoni (altså så man kan se hinanden når der snakkes i mobil), er god billedkvalitet og brugervenlig.

Det må gerne være ved hjælp af Wi Fi forbindelser eller 3G og vigtigt er at billedkvaliteten er god - har gode kontakter og ideer til afsætning af netop dette produkt nemlig Smile

 

Hvem kan hjælpe med at finde frem til en producent eller evt. selv kan ?

 

På forhånd tak og med venlig hilsen

Klaus

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Det kan jeg godt hjælpe dig med. Jeg går ikke ud fra du vil sælge iphone kopier men derimod it unikt produkt har jeg ret?

Prøv at send mig en mail med lidt om hvad det er mere præcist du ønsker,  så kan vi tage en snak om hvad der kan lade sig gøre.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

 

Mange tak for din besked i min tråd og kan fortælle, at det jeg søger er en telefon som med wifi forbindelse kan vise videotelefoni - på en enkelt måde og i høj kvalitet. Kan du finde det for mig ?

 

Derudover forhandler jeg vandtætte mp3 afspillere, usb sticks og diverse svømmeudstyr købt i Kina, måske du også kan hjælpe med gode kontakter der ?

Hvad er prisen for din hjælp ?

 

Venlig hilsen

Klaus

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Det kan sagtens lade sig gøre,  jeg kender nogle elektronik gutter i Shenzhen der laver den slags  også usb og mp3.   Send mig en mail med de specs. du søger,  skal den f.eks. have touchscreen?  hvor stor indbyget hukommelse osv.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Lars (@) southchinatrading.com

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)