Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har ændret lidt på designet og vil gerne have lidt feedback

 

www.usatours.dk

 

Jeg er godt klar over at det ikke er verdens hurtigeste side og at den ikke er så SEO venlig, men udover det vil jer gerne have feedback.

 

Mange tak

Mikkel

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke lige tid til at kigge siden i gennem, men det første der falder mig i øjnene når jeg kommer ind på siden er din "Bestil katalog her", " Rundrejse med dansk guide", "Florida i Februar" og "Bestem selv din USA-rejse" tekster.

Synes slet ikke de gøre noget godt for dit design, tværtimod. Synes lige du skal kigge på om der ikke er en anden løsninger der ville virke bedre.

Håber du kunne bruge det til noget.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan næsten ikke læse teksten når jeg sider hvor der er lidt solskin grundet baggrund er et billedet og derved er teksten flere steder næsten farve som billedet.

hvordan købes rejse jeg kan ikke bare klikke under hvert produkt ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden er lavet i flash, dvs at SEO venlighed er næsten lig med 0..

Det tager utrolig lang tid før det hele loader ind, dvs at du kommer nok til at miste 70-80% af dine besøgende før siden overhovedet kommer frem..

Hjemmesiden er alt for uoverskueligt, der foregår alt for meget på siden, du bruger flere forskellige skrifttyper og mange farver, samt at baggrunden på hver side, gør det at teksten er svær at læse...

Jeg lagde også mærke til jeres scroll bar  som også er i flash, ikke reagere på mouse wheel, som de fleste folk er vandt til..

Brugervenlighed er utrolig vigtig, og du/i har jo næsten intet af det på hjemmesiden.

Hvis jeg var jer/dig, ville jeg lave hjemmesiden i andet end flash og tænke godt og grundigt over hvordan brugervenligheden kan forbedres...

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg er ikke ekspert i webdesign, men det er jeg til gengæld i tekst og det er simpelthen en dødssynd at skrive tekst oven på grafik. Flere steder er din tekst meget svær at læse og der er jo ingen grund til ligefrem at lægge hindringer i vejen for potentielle kunder.

Der er iøvrigt også flere stavefejl og sproglige forbistringer - det hedder f.eks. ikke "Om enten du er til sydens sol...", men "Hvad enten du er til sydens sol...".

Venligst

Rasmus

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Som udgangspunkt en pæn side. Men der er lidt for meget grafik. Det "støjer" meget når man skal skabe sig et indtryk. Så er der hastigheden - du skriver at du godt er klar over det - så ville jeg gøre noget ved det!!  Du vil miste alt for mange potentielle kunder allerede inden de har set "varen".

Bare lige et par småting jeg faldt over...

Held og lykke...

 

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have meget mere indhold på din hjemmeside - fx lav en liste over mulige hoteller de kan vælge... Er det ikke at lade kunden lave alt arbejdet at de selv skal finde hvad de vil betale for rejsen, destination, hotelklasse, afrejsedag, hjemrejsedag, samt den ønskede pris?

Vh. 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil til gengæld godt fremhæve noget jeg synes er godt.

Dine destinationer ser man som det første, det virker på mig, jeg læste hele linjen ud og blev informeret om dit produkt uden at kigge på selve siden.

Men, som mange af de andre siger, så er load tiden altså ikke nogen gevinst for dit firma (tværtimod).  Jeg læste en undersøgelse omkring ventetid på fly/hotel portaler, mere end 4-5 sek. før alle informationer er på plads er 2-3 sekunder for meget ;)

Fra kbh
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes du skal bruge de 2-3000 en freelance grafiker koster og give din side et pro pift.

Er sikker på du ikke vil fortryde det.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud men hvorfor lave det i Flash, det er som at stille op i formel 1 med en skodamotor

du kan sagtens lave det samme look i en cms system, eller gammel davs html for den sags skyld.

Det handler jo desværre ikke om at være med på nettet, men være forrest på nettet.

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)