Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside ønskes.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 94
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Vi har nu endnu engang lavet et redesign af vores hjemmeside, og vi vil nu høre jer, hvad i synes om det. 

Link til hjemmeside: Social-Marketing.dk

Det vi er interesserede i at høre, er om i synes vores hjemmeside er overskuelig, som den er opstillet nu, eller om vi bør lave nogen ændringer.

Vi er åbne for alle forslag. :)

 

Med Venlig Hilsen

Social-Marketing.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min mening er at den er ret uoverskuelig. Jeg kan ikke sige konkret hvad det er, men når jeg kommer ind på siden, så ser det ud som om at der er forsøgt at komme orden på siden, men at det er failet lidt.

Det er faktisk toppen, da det nederste står fint (tekst, få et gratis tilbud og hurtigt spørgsmål). Men jeg synes "grafisk facebook profil", "bluemango.dk", "din facebook partner" etc. etc. ser meget uoverskuelig ud.

Men det er jo en smagssag - ellers en fin side synes jeg.

Fra Hjørring
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Fin side, men det som umiddelbart fanger mine øjne er, at der er meget utydelig tekst, og jeg kan ikke lade være med, at se på det. Det er vel meningen, at det netop ikke skal være blikfang?

Hos mig giver det den omvendte effekt.

Kortegaard 

Tryk på tøj - Design dit eget tøj.- DesignShirt.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ok design

Dog f.eks. forsiden på lys baggrund på hel sort skrift type derved lidt svær at læse teksten

linkbuilding mange er absalut ikke negativ kun vis købes links, vis du grundet folk elsker din hjemmesiden får derfor mange links bliver du ikke straffet derved uenig med din tekst på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert logo.

Som allerede nævnt, er strukturen ret uoverskuelig. Prøv evt. at få klasket nogle flere farver på, eller organisér elementerne på en mere simpel måde. Det virker for komplekst, og det tager noget tid at vide hvad man skal fokusere på, efter min mening, hvilket giver et ringe førstehåndsindtryk.

Ellers er rigtig godt udkast.

Tilmeldt 13. Nov 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Troede til at starte med at dine produkt knapper i hovedbanneret var ens, hvilket jo ikke er så godt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)