Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har måske en mulighed for at hjælpe jer der har problemer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kraslava
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Hej der hjemme.

jeg er dansker og bosat i Letland

jeg har selv haft problemer med at skaffe kapital til min virksomhed. (landbrug), men så fik jeg nogle kontakter i Rusland, og det har hjulpet mig meget, bla har jeg fået et lån fra en investore så jeg kan udvikle min bedrift, lånet løber i 15 år til en fast % på 7 %, investoren har 20% af aktierene.

og min succes har gjort at jeg har lavet en hjemmeside hvor investore og dem som søger investore kan kontakte hinanden gennem mig,

min hjemmeside er for landbrug og for anden virksomhed

www.samart.eu

DER ER INGEN GARANTI FOR AT DU FÅR SUCCES VIA OS. men vi gør hvad vi kan

jeg har ikke en vild profesionel hjemmeside.

og det koster at få os til at lede efter en investor til dig.

Med venlig hilsen Brian Vendelboe

samart@samart.eu

 

 

 

 

 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Jeg tror ikke du får meget held med at finde kunder via den salgstale, eller hjemmeside.

Fra Kraslava
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak fordi du har bekræftet at der ikke er noget der har ændret sig der hjemme

 

så er det jo nok fordi at du ikke har forstået det jeg skriver. i det. jeg søger ikke kunder og det er ikke salg.

men du er jo nok lige så stolt som de fleste er der hjemme, for i Danmark skal man ikke tro man er bedre end de andre. og det er derfor at det er gået så galt under krisen som det er.

 

Brain

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Har i også kontakt til investorer, der vil smide penge i online koncepter? Og nu skriver du at du fik et 7% lån, men har i ikke adgang til investorer, der "bare" skal have procenter? Ide til jeres forretning. Overvej en løsning, hvor i ikke tage penge for at skaffekapital, men får ejerandel i selskabet og en løsning, hvor man betaler x% af de penge i skaffer - ingen penge = gratis. Indlægget er skrevet på telefonen, så det bliver sikkert uden mellemrum..
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Vendelboe:

Tak fordi du har bekræftet at der ikke er noget der har ændret sig der hjemme

så er det jo nok fordi at du ikke har forstået det jeg skriver. i det. jeg søger ikke kunder og det er ikke salg.

men du er jo nok lige så stolt som de fleste er der hjemme, for i Danmark skal man ikke tro man er bedre end de andre. og det er derfor at det er gået så galt under krisen som det er.

Det var dog et yderst arrogant svar!

Når folk skal ind og vurdere om du er en seriøs samarbejdspartner, så er det første de kigger på, naturligvis din hjemmeside, det har da ikke noget med janteloven at gøre

Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian

Jeg har kigget på Jeres hjemmeside og kan se at I har behov for een der kan finde ud af at formulere sig på russisk. Altså, ikke blot kan russisk, men ved, hvordan man kommunikerer på russisk -det korrekte sprogbrug, der taler til mennesker. Det vil jeg gerne hjælpe Jer med.

Vi har også samarbejdspartnere, der laver visum til Rusland nemt og hurtig, hvis det skulle være nødvendig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)