Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge på website

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er nysgerrig omkring hvilke metoder der findes for at tjene penge på et website, uden at gå i detaljer om min idé vil jeg sige det er en non-profit ting som fx facebook (nej det ikke facebook2). Jeg er ikke interesseret i at have bannere ud over hele siden, faktisk vil jeg gerne undgå det fuldstændigt hvis muligt. Hvordan kommer man igang med at få noget sponsor som fx facebook gør, mener de kører noget med hvor de sender din info videre til deres sponsorer osv? Hvordan bærer jeg mig ad med at komme igang med sådanne systemer og kan nogen give nogle eksempler på nogen?

 

På forhånd tak for al information i kan give mig!

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså med andre ord jeg vil gerne ha "usynlige" sponsorer hvis i forstår hvad jeg mener.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis folk skal smide penge efter dig eller dit projekt, så ved jeg ikke hvor langt du kommer med usynlighed :)

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du forstår hvad jeg mener, lad os sige jeg har en reasonabel trafik og et community fyldt med brugere. Jeg er nysgerrig om der findes et reklamesystem hvor bannerne ikke er synlige og roder rundt på siden, men det er reduceret til et minimum. Altså at de bruger et andet system end at jeg får 1 krone hver gang en person klikker på et banner.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erm... Reklamer er til for at blive set ? Som jeg forstår det så ønsker du at snyde annoncører ved at få penge for dårligt placeret bannere endten pr. visning eller periode.

 

Hvis det er det du er ude efter, så ville jeg nok revurdere din plan :)

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil næsten vædde på du har en facebook profil, så syntes du måske også facebook snyder deres brugere da det deres metode at gøre det på er at bruge dine private informationer til reklamespam?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror problemet ligger i, at dit ønske om meget diskrete reklamer (lige så diskret som på Facebook) bliver rodet sammen med dit ønske om usynlige reklamer.

Reklamerne på Facebook er ikke usynlige, men siden er ikke pakket ind i store bannerreklamer, og mon ikke det er det, du mener?

MVH

Thomas

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med usynlige reklamer der kun kan ses af dem med blå briller?

Eller som de mikrosecond reklamer  der ikke opfattes som set når de vises under en film?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)