Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor blev mine penge af

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg var i biografen for et par dage siden. Jeg betaler mine popcorn med mit danmark. ( 50kr)

og beder om at få den på 100 så jeg havde lidt på lommen. Ekspedienten skriver beløbet ind og jeg trykker godkend.
Jeg har bare ikke set at han trykkede 1000,00 istedet for 100,00. Så nu mangler jeg 900. Han gav mig kun 50 kroner tilbage, så han har heller ikke selv været klar over fejlen.
Eftersom jeg trykkede godkend. har jeg så helt mistet mine penge. Eller kan jeg stadig få dem tilbage, eftersom han ikke gav mig nok penge tilbage?
 
Håber i kan hjælpe mig
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville henvende mig til biografen først, hvis det ikke hjælper kan du så vidt jeg ved trække betalingen tilbage gennem din bank, som henvender sig til PBS. Om de trækkes direkte tilbage eller sættes i en form for karantæne til situationen er afklaret ved jeg dog ikke.
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har haft ringet til biografen. men jeg kan vel ikke trække mine penge tilbage når de er brugt?

altså de 50 på popcorn?

Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Den må kunne holde i biografen. Jeg tror ikke de vil tillade at man hæver 1000,-, så dit eksempel kan de sikkert forstå problemet i.

Det kunne jo også være en kreativ ekspedient ???
 
 - René R. Nygaard
   Vi har forbedret svartider med 400%!
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad sagde biografen?
Det må da fremgå af biografens kasserapport at de har haft en ret stor difference den pågældende dag, jo mindre vedkommende har stukket dem i lommen.

Det kan godt være du har ret, du har jo fået leveret produktet og accepteret beløbet, så det er måske dit eget ansvar. Enhver fornuftig forretningsdrivende burde dog betale dig pengene tilbage.
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev bedt om at ringe igen imorgen. så ville de få en til at tjekke regnskaberne igennem, og så gør de forhåbentligt som du siger, og jeg får pengene tilbage

 

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

så fik jeg mine penge igen.

Gudskelov. de sender en check en af dagene

Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert du fik pengene!!

For et par år siden fortalte en fra mit daværende fodboldhold at han lavede det førnævnte nummer med ældre folk da han sad i kassen i hans lokale Brugs...sikke en tåbe kan jeg kun sige, men hvad kan man lære af det?? der vil altid være plattenslagere og tåber der prøver at snyde sig til penge. Og en anden ting, tjek den Dankortbon 

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lyskjaer

 
Når du har fået dine penge tilbage, burde du give besked her og samtidigt nævne biografens navn. Ligesåvel som at vi gerne vil tryne dem der snyder, så bør vi også rose dem der er ærlige!
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

bare rolig. jeg glemmer aldrig den bon mere.

Det var rosengård bio i odense.
Men deres indehaver indrømmede de havde lavet en fejl. han forsøgte ikke at snyde mig. Vi var bare ikke særligt opmærksomme nogen af os.
Men pengene står nu rart og trykt på min konto. så nu er de i sikkerhed igen
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)