Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor blev mine penge af

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Min tidligere chef i Dagli''Brugsen fortalte engang en hyggelig historie fra da Dankortet stadig var nyt og fremmed.

I nabobyen havde en af medarbejderen haft lidt vel travlt bag kassen, og da en kunde ville betale med Dankort, fik ekspedienten indtastet 150.000 kr. i stedet for 150 kr. Kunden godkendte uden at kontrollere beløbet og betalingen gik igennem - noget var gået galt i sikkerhedsprocedurerne for store betalinger via Dankort, så ingen systemer brokkede sig over betalingen (hvilket jeg antager/håber de ville gøre i dag).
Da det var sent fredag eftermiddag, måtte kunden leve med et overtræk på 150.000 indtil mandag morgen, hvor betalingen kunne føres tilbage. Herligt. :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

I mine velmagtsdage købte jeg en Porsche til 700.000 kr. på mit dankort uden problemer og der blev ikke ringet fra eller til banken af den årsag. Så der er ikke noget net der :-)

 
Dbh Martin
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/14/2005 1:12:57 PM
Forfatter: Martin Thorborg

I mine velmagtsdage købte jeg en Porsche til 700.000 kr. på mit dankort uden problemer og der blev ikke ringet fra eller til banken af den årsag. Så der er ikke noget net der :-)




I så fald undrer det mig faktisk, at man ikke oftere hører om hævninger på flere hundrede tusinde kroner. De fleste kasseapparater har dobbelt-0-taster (00 i stedet for 0) som supplement til 0-tasten, så 200,00 kan med lidt fingersnilde sagtens blive til 20000,00. :)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
En porsche til 700.000... kan høre jeg skal ud og bruge kortet igen. der er lidt til garagen
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en brugt boxster :-))

Dbh Martin
Fra Stege
Tilmeldt 28. Aug 05
Indlæg ialt: 20
Fra  Zindex Development Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Det sker nu ikke så sjældent.

I vores lokale bager sker det ca. 2 gange om måneden, men da det jo kan annuleres, selv efter gennemførelsen er der sjældent det store cirkus. Sidst betalte jeg (midlertidigt) 29.750 kr. for et franskbrød og to wienerbrød.

Det koster at have det sjovt...
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så skal man da godt nok nyde sit wienerbrød.

 
Hmm... 700.000 ... det kan jeg da lige finde frem... så kan jeg køre på arbejde.
 
Nej må nok desværre vente et godt stykke tid før jeg får sådan en i garagen
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)