Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen skal sulte!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Hej Aminoer.

Jeg skriver ikke så meget herinde, men forsøger dog at følge lidt med.

Jeg har en lille catering virksomhed I vestjylland og næææ det går ikke så godt, men en ting jeg har lært som selvstændig er, at man skal give, for at få.

Jeg har fået enormt meget ud af at give, og jeg har fået enormt meget af mennesker som har givet.

Derfor vil jeg gerne tilbyde en lille uge kurv, til iværksættere som er havnet I den situation som som Martin og resten af teamet beskriver I mailen.

    Emne:     Vidste du at nogle iværksættere ikke har penge til mad?

Jeg mener at det er en katastrofe, når vi svigter vore iværksættere, og hjælper de hjælpløse.

Vi skal sku da forsøge at hjælpe de som vil hjælpes.

 

Så står du I en (føler du) Hjælpeløs situation så send en mail med din historie, om hvordan dit iværksætterliv er gået helt galt, også vil jeg da gerne hjælpe med noget godt til bordet,  til du kommer på fode igen.

Venlig hilsen Rudi Eriksen

kokkeservice.dk

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fandme flot!

Thumps up!

Mvh Tobias.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare i orden det der! 

mvh René

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig flot, godt gået!
Min erfaring er at folk vil gøre meget for at undgå at få hjælp fra andre mennesker, så jeg tror ikke mange vil bruge tilbuddet.
Men det er super flot af dig!

Dbh Martin

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumbs up! Yes

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op, det er virkelig flot af dig! Håber det kommer nogle til gode! Yes

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

Ja, det er også min erfaring, at stoltheden kommer I første række. Og Specielt I vestjylland, hvor jeg bor, der skal vi ikke prøve at gøre det for godt, for "Så er den da ikke helt rigtigt den der!"

Men jeg synes jo også, at hvis folk ikke kan få sig til at tage et godt tilbud, når man har brug for det, så skal der (Undskyld jeg siger det) Måske mere til.

Man kunne jo også bare vælge at benytte sig af mit tilbud, for at "Networke" Sig i gang igen, det vil jeg bestemt ikke have noget problem med.

Jeg kan jo bare sende men Nutellamad og et godt smil, hvis det er det hele der skal til, for at køre lidt "Længere på literen"

 

Venlig hilsen

Rudi Eriksen.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan!Yes

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Rudi sys der er smukt skrevet af dig, det man giver med et godt tanke gang for man for doblet tilbage,

min far var millioner for nogle år siden han havde selvskab lokaler og gave artikler firmaer, så gik vi konkurs på et tidspunkt, jeg kan huske vi flyttet fra et kæmpe villa til en to værelses lejlighed pga. det var akut med 5 søskende plus forældrene lejligheden lå langt fra den nærmeste by, jeg følte virkelig vi var for ladt, det var hår tider 

jeg kan huske min far fortalte mig,

vis du ville skaffe af med din problemer så hjælp andre mennesker der har problemer have et rent mening/tanke gang med alt det du laver som første prioritet  , ud over at bare tjene penge og blive rig   

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der er bare god livsstil!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)