Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hard Core webside programører i TYPO3-CMS søges !

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nordfyn
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Er der nogen som kan hjælpe med at opbygge 2 forskellige websites i webside i TYPO3-CMS,  SEO, PPC annoncer, - facebook - og linkedIn - samt twitter, skal naturligvis være en del af pakken, og kan der laves en App - så er jobbet dit.

Pris må vi tales ved om men der er ikke meget at arbejde med, så tager du 1000 i timen, se bort fra denne, men er du nystartet og gerne vil have et par gode referencer i bogen og er Hard Core webside programører i TYPO3-CMS, hører jeg gerne fra dig...

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Her Per

Du må nok oplyse lidt mere om hvad du kan betale for dette.

Det er urealistisk at forvente at nogle ville lave så meget arbejder til dig gratis. Hvis man havde tiden til det - og det er jo en del du beder om - så kan man da ligeså godt lave det til en selv og prøve at få noget ud af det, end at aflevere det gratis til en anden...

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Her Per

Du må nok oplyse lidt mere om hvad du kan betale for dette.

Det er urealistisk at forvente at nogle ville lave så meget arbejder til dig gratis. Hvis man havde tiden til det - og det er jo en del du beder om - så kan man da ligeså godt lave det til en selv og prøve at få noget ud af det, end at aflevere det gratis til en anden...

Helt korrekt :) Jeg sad også og ænkte... hmm en hardcore programmør som ikke må være dyr og nystartet. Kan det overhovedet lade sig gøre...

De hardcore programmører jeg kender har flere års erfaring, og tager derfor også mere for det end folk som ingen erfaring har. For det er først når man begynder at få kunder eller har kørt en del projekter selv at man lærer noget, skolebænken kan ikke rigtig bruges her efter min mening :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aner ikke hvad en Hard Core Typo3 programmør koster, men jeg er hardcore PHP programmør med de ca. 16 års programmeringserfaring - og jeg ligger så vidt vides i den absolut billigste ende af skalaen (priser kan ses her Freelance programmering i PHP). Ja den side er lidt rodet, jeg bruger min tid på mine kunder fremfor mit layout Stick out tongue

Kort sagt fra 450,00 ekskl. moms (enkelt time) til 301,00 ekskl. moms (ved store mængder timer).

Jeg ved ikke engang om jeg vil tilbyde mig til det her projekt, for nok er jeg god til PHP - men Typo3 har jeg pæret meget lidt ved, og generelt er jeg lidt utilfreds med Typo3 (Det hører en anden tråd til eller en PB) Wink

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aner ikke hvad en Hard Core Typo3 programmør koster, men jeg er hardcore PHP programmør med de ca. 16 års programmeringserfaring - og jeg ligger så vidt vides i den absolut billigste ende af skalaen (priser kan ses her Freelance programmering i PHP). Ja den side er lidt rodet, jeg bruger min tid på mine kunder fremfor mit layout Stick out tongue

Kort sagt fra 450,00 ekskl. moms (enkelt time) til 301,00 ekskl. moms (ved store mængder timer).

Jeg ved ikke engang om jeg vil tilbyde mig til det her projekt, for nok er jeg god til PHP - men Typo3 har jeg pæret meget lidt ved, og generelt er jeg lidt utilfreds med Typo3 (Det hører en anden tråd til eller en PB) Wink

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det må siges at være i den billige ende.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Må også anbefale du definere lidt mere hvad du efterspørger. Det kan være et projekt på alt fra 10 timer til 100+ ud fra de meget generelle ønsker

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Se evt www.netimage.dk

 

De er hardcore til e-handel og typo3

 

venlig hilsen

Carsten Hoier

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Bjørner:

Er der nogen som kan hjælpe med at opbygge 2 forskellige websites i webside i TYPO3-CMS,  SEO, PPC annoncer, - facebook - og linkedIn - samt twitter, skal naturligvis være en del af pakken, og kan der laves en App - så er jobbet dit.

Hej Per,

Du vil helt sikkert få et bedre resultat, hvis du finder en ekspert til hvert område, istedet for en der er "god" til det hele.

Det er lidt det samme som at få en murer til at lave hele huset inkl. VVS, elektricitet, gulvlægning, have og indkørsel. Han kan sikkert godt klare opgaven, men ikke så godt som en fagmand.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)