Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP: Jpg filer modtages som bmp!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har de senere dage modtaget er par billedfiler der er afsendt som Jpg men modtaget som .bmp!

Er der nogen der har en idé om hvorfor? Det er måske en fejl i opsætningen på min pc.

Jeg har som test selv afsendt en jpg og den kom også retur som bmp :-(

 

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil du prøve at uddybe det lidt mere.
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg vil da prøve at uddybe det.

Folk sender emails til mig med jpg billeder.

 

Jeg modtager emailen MEN pludselig er billederne bmp!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er det godt nok et skud langt ude i tågen, fordi det ikke er helt samme problemstilling.

Men jeg ved folk nogle gange oplever det i Internet explorer hvis de forsøger at gemme et billede, og her hjælper det at tømme temp filer mm.

Så det kunne være du skulle prøve det samme, men som sagt jeg aner ikke om det også virker når vi snakker email. Men MS har det jo med at alle deres programmer arbejder sammen og når et går i kuk går de som regel alle i kuk :)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin, det hjalp desværre ikke.

 

Det er iøvrigt ikke deciderede vedhæftede billeder, men billeder der er "lagt ind" i emailen nede i tekstfeltet. (håber I forstår hvad jeg mener)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skyder stadig med spredhagl :) men her beskriver MS problemet, godt nok stadig i IE.



 



http://support.microsoft.com/kb/810978/da Måske nogle af de løsninger kan hjælpe. Ellers er jeg desværre tom for ideer.



Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan,

Jeg har oplevet et lignende problem, nemlig vedhæftede Excel-filer der blev ændret undervejs fra afsender til modtager. Det løste problemet da vi begyndte at zippe dem.

Nu så jeg så godt, at dine filer i virkeligheden ikke er vedhæftet men indlagt i mailen.Et skud i tågen; har afsender prøvet at ændre mailformatet fra HTML til RTF?
Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du ikke finder ud af det, kan du prøv at spørge i forummet på eksperten.dk ,..der er også mange hjælpsomme brugere.

Mvh.

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-01-2007 20:40:04
Forfatter: Allan ''Avalance''
Hej Martin, det hjalp desværre ikke.


Det er iøvrigt ikke deciderede vedhæftede billeder, men billeder der er ''lagt ind'' i emailen nede i tekstfeltet. (håber I forstår hvad jeg mener)



Hvis det er indlejrede billeder, så skyldes problemet netop formodenligt IE, da det er IE Outlook bruger til at rendere mails. Vedhæft dem istedet, det burde løse problemet. Hvilket mailprogram bruger du og modtageren?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)