Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indvandrere tager din saft og kage

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Mikael christiansen:
Fakta er jo dansker ikke tager hele familien med til fødegangen, udlænding er bare mere i samlet folk hele familien om de masser begivenheder, deres traditioner er bare mere social anlagt og i familien er det traditioner for moder bliver hjemme og laver det huslige og manden arbejder, dette er traditioner vi må prøve at leve med de gør

Nu må jeg trække på smile båndet Mikael, for du får det jo næsten til at lyde negativt.

MEN:

Der var faktisk engang hvor danske familier var tætte
Der var faktisk engang hvor familier boede sammen og forældrene hos børnene når de blev gamle
Der var faktisk engang hvor manden var forsøger (ikke at det er positivt)
Der var faktisk engang hvor børnene ikke blev smidt ud hjemmefra 

Det tætte familie bånd er blevet en del mindre de sidste 50 år. Nogen syntes det er fedt, andre ikke. Jeg studere selv på et international semester og går sammen med 200 studerende fra alverdens lande.

De forstår ikke hvad vi skal bruge plejehjem til.....de forstår ikke hvorfor børnene flytter så tidligt som de gør, og de forstår ikke at familierne i Danmark ikke er tættere.

Så kan vi lære lidt af dem, den vej, så tror jeg sgu vi alle er blevet bare LIDT rigere. 

Korrekt vi vores samfunds måde har tilrette ind på disse fakta, som vi lever på nu og vi ikke gjorde for 30 - 50 år siden.

Samfundet er blevet en del ringere de bruger vores service ydelser i samfundet, dog er vi sammensat på en anden måde nu end dengang, derved frmtræder der nogle forskelligheder, der giver nogle samfund problems , der kan løses om det mod deres meste eller vores ved jeg ikke med vi skal alle til passe os og prøve at finde den vej der giver meste udbytte i samfundet.

vi mere social samfunde kræves det visse ændringer i samfundet hvordan det skal fungere dette er også okay, med vi må bare til rette lovgivning til disse omstændigheder, så vi får et velfungeret samfund

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen @ Der var faktisk engang hvor familier boede sammen og forældrene hos børnene når de blev gamle

Det er bare blevet så forvirrende når "alle" er blevet skilt - og gift igen 2-3 gange.

Hvem skal bo hos hvem Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Hvem skal bo hos hvem

Intet problem, jeg har udviklet et point system oppe i hoved, her kommer der et uddrag:

1 point per år i har været gift
- 1 point hvis svigerfar ingen penge par
- 4 point hvis svigermor ikke kan lave mad


Men Jesper, det er et større regnstykke :)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Jesper Laugesen:
Hvem skal bo hos hvem

Intet problem, jeg har udviklet et point system oppe i hoved, her kommer der et uddrag:

1 point per år i har været gift
- 1 point hvis svigerfar ingen penge par
- 4 point hvis svigermor ikke kan lave mad


Men Jesper, det er et større regnstykke :)

 

Tror ikke det går med sådan et regne stykke, for det vil da skabe en del problemer i samfundet , folk vil blive tvangs gift når de bliver 18 år , kvinder bliver tvunget til kød gyderne , og jo det er da sørgeligt vis svigerfar ikke haves dem skal man da ikke straffes , synes jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Det værste er næsten, at de selv tror på det...

nej -det værste er at de får andre til at tro på det - historien gentager sig, hvad fik man ikke folk til at tro på i 30´erne?

mvh

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

sören :

Nicolaj Thomasen:

Det værste er næsten, at de selv tror på det...

nej -det værste er at de får andre til at tro på det - historien gentager sig, hvad fik man ikke folk til at tro på i 30´erne?

mvh

 

...eller prøv lige at sig omkring år 0 ?? Cool

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Tror ikke det går med sådan et regne stykke, for det vil da skabe en del problemer i samfundet , folk vil blive tvangs gift når de bliver 18 år , kvinder bliver tvunget til kød gyderne , og jo det er da sørgeligt vis svigerfar ikke haves dem skal man da ikke straffes , synes jeg

 

Det var skam også bare for sjovt Mikael:)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hovsa - sarkasmen var vidst ikke tydelig nok - og måske upassende - det beklager jeg.

Det gør mig ondt at du er nødt til at bo i Sverige. Gældende lovgivning er bebyrdende for undertegnede i ligeså høj grad, så jeg forstår hvad det drejer sig om.

Det er ok :) Der var også lidt sarkasme i mit indlæg (men det var vist heller ikke tydeligt nok)

Jørgen Olsen:

Du ønskes en super dag ! :-)

Jamen i lige måde.... :D

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var et meget sarkastisk indlæg fra Jørgen Olsen. Tror, du misfortod det.

Nix.... men ikke godt at skrive et indlæg når man står og skal ud af døren :)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Thorborg:

Rune Jensen:

De formår konstant at få opmærksomhed i medierne. Det gør de flot.

Ja, de fremstår som det de er, en samling landsbytosser som har en målgruppe af indebrændte, ressourceløse tåber..

Dbh Martin

Hvor er jeg enig med dig! Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)