Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemvendt til Amino - jagter Kinaglade virksomheder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminorødder

 

Man troede den hellige grav var mere end sikret i hoved og røv, men nu er jeg altså tilbage.

 

Tiden har ikke været til det (hvilket jo er et godt tegn), men grundet fornuftige prioriteringen, er Amino nu igen et fast indslag. (De samme prioriteringer som Martin har lavet - så jeg på TV)

 

Står I flytterod, da jeg snarest flytter habengut og andet ragelse (inkl. virksomheden) til København.

 

Ikke mere narcissistisk pladder herfra....

 

Vil I eksportere til 1,3 mia. mennesker????
 

Noget af det, jeg har brugt den sparsomme tid på, har været vores opbygning af et kinesisk forbrugspanel. Vi kan nu foretage spørgeskemaundersøgelse blandt kinesiske forbrugere.

 

I løbet af 2007, arrangere vi fokusgruppeundersøgelse blandt kinesiske forbrugere. Her kan danske virksomheder teste afsætningspotentialet for deres produkter i Kina. Dette skal være det første led man gør i processen. Det vil være en meget billig måde, at få foretaget en analyse af sit produkt potentiale, før man giver sig i gang med agenter, skidt og kanel, der revser alt hvad de kan.

 

I den sammenhæng er jeg interesseret i, at høre fra nogen, der stærkt overvejere, at eksportere til verdens største marked. Hvilke spørgsmål er der? Hvor er I usikre? Ved I ikke hvordan I kommer i gang? Overvejer I at hyre eksterne konsulenter f.eks. i Kina for at komme i gang?

 

Glæder mig til at høre fra jer....

 

Jeg skal selvfølgelig skynde mig at sige, at jeg finder en helt helt helt (mener virkelig HELT) speciel pris til aminoer, der vil teste produktet i Kina.

 

Vi ses rundt omkring - igen..... 


søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)