Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WebSite Statistik-system

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ét er at have en god hjemmeside, som er godt optimeret til søgemaskinerne. Derudover har man måske også Google AdWords, eller tilsvarende produkter...

Men noget af det vigtigste er da at følge op på markedsføringen, da man bruger forholdsvis mange penge på det. Jeg bruger en del tid på at analysere mine besøgsstatistikker, og det er især interessant hvordan de besøgende har fundet ens hjemmeside. Dog er jeg nået til det punkt, hvor det ikke længere er nok kun at se hvem der har besøgt siden, og hvordan de har fundet siden. Det skal være mere dybdegående, og intelligent - som evt. kan udregne konverteringsgraden.
 
Jeg har efterhånden ingen interesse i at smide kroner efter noget markedsføring man ikke kan måle. Det mener jeg er spild af penge, og hvis man siger ja til bare halvdelen af alle de sælgere som ringer, og tilbyder markedsføring, er du fattig i løbet af en uge...
 

Det kunne være interessant at høre hvilket system folk herinde bruger, og hvad I mener om emnet...

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har flere års god erfaring med IndexTools. Det er perfekt til effektmåling af alle former for kampagner og analyser af konverteringer på sitet. Bl.a. kan man opsætte sine egne "scenario analyser", hvilket er et ufatteligt stærkt værktøj.
Fra UK
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

herhjemme er der netminers.dk og instadia.dk - de er begge super systmer, der dog er en smule pricey

 
mikkel: indextools ser sq ellers godt ud!

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)