Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Instant Previews - påvirker det dig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Google har for få dage siden annonceret Google Instant Previews.

Det giver os nu mulighed for at se selve hjemmesiden i et "preview" direkte i søgeresultaterne, så vi kan se hjemmesidens design inden vi går ind på den.

Fra en webdesigners synspunkt (mig selv), lyder det som om at webdesign, og struktur af indhold på hjemmesider, kommer til at spille en betydelig rolle i søgeresultaterne. Det kan dog være at folk er ligeglade, og stadig bare vælger det øverste - jeg ved det ikke.

Derfor vil jeg gerne høre din mening, tror du det kommer til at gøre en forskel for antal besøgende, eller er folk ligeglade når de hurtigt skal have fat i noget data?

Hvad ville du selv gøre - og ville du hellere se hjemmesiden først så du ikke spildte tid på f.eks. hjemmesider fyldt til randen af reklamer? Smile

Lad mig høre lige præcis din mening!

Fortsat god dag.

(læs mere om Google Instant Previews her)

Påvirker Google Instant Previews dig?

  • Ja (64,3%)
  • Nej (28,6%)
  • Delvist (7,1%)
  • Totalt antal stemmer: 14

Venlig hilsen, Thomas Egebrand Gram.
thomas@codeshark.dk - (+45) 2129 4525 - http://www.codeshark.dk

Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk et super fedt tiltag!
Dog skal man lige vendes til at bruge det!
Men jeg må sige, genialt værktøj, da man kan guide udenom de "reklamebaserede" sider og styre efter indhold.

Det betyder dog også at det grafiske udtryk og opbygningen af indholdet får endnu et aspekt.

Genialt værktøj som helt sikker har noget at skulle have sagt i fremtiden!

Det er dog stadig kun de 5-7 øverste på siden jeg "tjekker" har jeg erfaret og finder jeg ikke det jeg søger stadig, så står den på en ny søgning. Jeg bruger ikke tiden på side 2-3-4 osv. Det er ihvertfald sjældent!

Så ligger du nummer 1-5 og har du et lækkert design og er indholdet på plads så kan plads nummer 5 sagtens overhale nummer 1 ved mine klik ;)

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke helt finde ud af om det er godt eller skidt. Er enig med meget af det som Mikkel skriver omkring pladserne fra 1-5 i Google.

Som med så meget, så er det nok en tilvænningssag. Men et eller andet sted synes jeg at google begynder at bevæge sig væk fra deres største styrke. Enkeltheden ved deres søgninger!

Dbh Chris
12v LED pærer 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)