Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handel..

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Min kæreste og jeg har længe gået og snakket om at starte en butik i vores eget hjem, men hvilke varer skulle der så sælges? Vi har snakket om brugskunst, da jeg går op i boligindretning osv. Hvad er det smartest - Starte helt sit eget eller blive franchisetager? Hvad med leverandører? Startkapital?

Vi kunne også tænke os at starte en e-handle i stedet for at se, hvordan det vil gå. Hvad er der mest salg i nu om dage?

Jeg går pt hjemme pga arbejdsulykke og mangler noget at give mig til i hverdagene. Hvis nogle har gode idér er I velkomne til at give lyd fra jer.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du/I kan lide at skrive, ville jeg klart anbefale jer at starte en søgemaskineoptimeret blog eller informationpage med et tema der interesserer jer. Det er klart den nemmeste måde at starte noget på, idet I ikke løber nogen risiko, ikke behøver startkapital, og fordi I slipper for salg, varelager, fakturering, kundeservice, logistik og udsving i markedet.

Sæt annoncer på bloggen/hjemmesiden, og i er godt kørende. Der findes 1 mia. (næsten) tutorials til hvordan man laver en hjemmeside fra bunden, og hvordan man gør den succesfuld.

/JG

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Schodt,

Der er i forvejen en masse tråde herinde, som vil kunne besvare dine spørgsmål..

Som jeg kan forstå, så er I rimelig grønne på iværksætter-området. Derfor tror jeg også disse links ville gavne jer - 100svar.dk og startvaekst.dk.

 

Held og lykke :)

 

/Kristoffer

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa JesperG,

Jamen det er jo lige netop det jeg gerne vil - altså sælge, have varelager, fakturering, kundeservice osv..

 

Tak for dit hurtige svar :)

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Jeg har en hel mappe med udprintet skrift om alt det der med iværksætter halløj, men det er lidt kringlet for mig :)

Det jeg søgte var om der var nogle som havde idér til, hvad man skulle sælge - babyudstyr, brugskunst, tøj osv. Hvordan man finde leverandører osv.

 

Tak for hurtigt svar :)

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville vælge at køre med brands som allerede er kendt på markedet. Det er oftest det folk søger efter, og det vil muligvis give noget salg allerede fra start.

Jeg har set tusindvis af eksempler på at folk forsøger at sælge nogle ukendte mærker som de selv importerer fra eksempelvis Kina. Det kan også være fint nok, men det kræver lidt tålmodighed før der kommer gang i salget.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Schødt Regnskabsassistance / Schødt FOTO Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagersalg :)

Tak for dit svar..

Nu har jeg været ved at søge lidt rundt og det vrimler jo med alle mulige spændende sager, men jeg kommer ikke tættere på noget end det jeg har fundet. Men søger videre - giver ikke op så let :)

Ukendte mærker er ikke sjovt medmindre man kan sætte så meget arbejde i at gøre dem kendte. :)

Jeg har snuset lidt til Broste Copenhagen, Aqua Dulce, House Doctor, Huset Andersen og giving and living. Så håber det giver gevinst, når jeg finder lidt mere ud af virksomhederne :)

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare at klø på.

Held og lykke med det.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skulle tage at læse Martin Thorborgs E-pusher. Jeg er sikker på at du vil kunne få et indblik i hvilket arbejde det er at gå i gang med et sådan foretagende.

 

Held og lykke!

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du skal finde et "Niche" marked og satse på et ikke alt for stort varelager. Hvis du satser på netsalg så find noget der ikke vejer formeget da porto ikke er billig i Danmark. Helse produkter plejer at være et godt valg. Lige umiddelbart tænker jeg på hårfarve eller lignende.

 

  Mvh Michael Nielsen

Billig Software hos www.pcmaster.dk Til Private og erhverv

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)