Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FriBetaling.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

thewallcompany:
Men vi oplever at vores kunder der bruger internet explorer 6 får dialogbokse med usikre emner op ved betaling. En fejl der ligger hos dem


Er du sikker på fejlen ligger hos dem? Vi oplever ikke dette, og de gang vi har oplevet det skyldes det at man benytte remoteload og ikke har aboslutte stier til alle sine billeder etc.

 

thewallcompany:
For to dage siden kontaktede jeg dem per mail (man kan ikke ringe...) og de har stadig ikke kontaktet mig


Ja support findes der ikke meget af hos firmaet, men det ligger de heller ikke skjul på, jeg har dog oplevet at ved fejl fra deres side er de meget hurtige, men på normal kundeservice siden ekstrem langsomme.

thewallcompany:
Jeg har idag taget konsekvensen og skiftet til wannafind


Dem kan jeg også kun anbefale :)

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vi troede også først det var remoteload og billedproblemet. Vi arbejdede på det, troede det var ok. Så kom problemet igen - vi gik i dybden med det og fejlen ligger hos dem. Ja de er ikke så hurtige, det lover de jo heller ikke. Men wannafind er godt nok på mærkerne - pengene værd indtil videre...

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv været kunde hos Fribetaling.dk, som tidligere nævnt i denne tråd, men er senere blevet klogere.
Min nuværende erfaring med Fribetaling er, at det er en udmærket betalingsgateway til en nystartet webshop, men så snart man kommer ud af opstartsfasen, bør man skifte til anden gateway. Supporten samt stabiliteten er ekstrem dårlig hos Fribetaling.dk og det går ikke når man mener det seriøst med sin webshop.
Jeg skiftede derfor til Wannafind i oktober, hvilket jeg ikke har fortrudt.
Wannafind's betalingssystem er mere stabilt, der er bedre service (dvs. Wannafind faktisk yder kundeservice modsat Fribetaling) og administrationen virker bedre og har flere værktøjer.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fri Betaling har været oppe at vende en del gange. Søg evt. på tidligere tråde.

Men mine erfaringer med Fri Betaling er ikke gode. Nogen af vores kunder og jeg selv har oplevet nedetid, absolut mangel på support/tilbagemeldinger, og ikke mindst kort der blev afvist uden forklaring. Jeg vil ikke anbefale dem.

Istedet kan jeg varmt anbefale Wannafind til kr. 149,- om måneden (inkl. internationale kort). Det er jo ikke så meget mere end hvad Fri Betaling vil have?

 

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft dårlig erfaring med Fribetaling. Gateway´en fungerede ikke til min shoptype. 

Min side var programmeret med Frames, hvilken ikke spiller sammen med deres system. Det var selvfølgelig min egen fejl.

Jeg fulgte deres anvisninger, for at få det til at virke, men det blev situationen kun værre af.

For at gøre en lang historie kort...De gav forkert vejledning, som kostede mig en pæn stak stakater, tid og ikke mindst et betydeligt hårtab!

Efterfølgende svarede de ikke på mails over en længere periode. Jeg ringede så til dem, hvor de lovede, at der ville blive taget hånd om problemet. 

Så ventede jeg...og ventede....og stadig skete der intet. 

Til sidst måtte jeg true med bål og brand. Så skete der pludselig noget efter 3-4 ugers tavshed.

Jeg er nu lykkeligt kommet videre og har god erfaring med Quickpay. Smile

Med venlig hilsen

Anders Thiim

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv pt. fribetaling.

Min erfaring er at til en meget lille shop, med megen lav omsætning og styr på integration/programmeringen af gatewayen = en ok løsning.Til alt andet er svaret et stort nej.

Jeg har skrevet den samme mail 4 gange over 1 måned uden at få svar = kan på ingen måder anbefale en så ligegyldig support, om det så var gratis - NEJ!

Det skal dog siges at jeg dog pænt fik svar på tekniske henvendelser under selve integrationen (dog lidt langsomme og lidt halvhjertede - men nok til at hjælpe i den rigtige retning - hvad man kan forvente af prisen, så alt var ok her)

Jeg gik fra Quickpay, og prøvede "for sjov skyld" Fribetaling. Du skal i øvrigt forudbetale i 12 måneder, det er en FOR lang periode.

Jeg vil sige at jeg ikke oplever nedetider, eller andre problemer i den dur - deres direkte indbetalingsformular (kan sendes via mail) fungere glimerende, og systemet er overskueligt - men meget begrænset.

Dvs. som sådan et ok system /får hvad man betaler for. Men en support som ikke svarer, er alt andet end positivt, og jeg vil ikke anbefale nogle at starte hos Fribetaling - udelukkende grundet en ligegyldig support.

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for kort tid siden lavet en fribetaling integration til en joomla webshop og det tog godt nok en hel del tid at få de to systemer til at snakke sammen men nu kører det ganske problemfrit.

Så har man webshop med en begrænset omsætning er det bestemt en billig måde at få kortbetaling på - også er deres admin interface så simpelt så man ikke kan lave noget forkert :P

Man får altså hvad man betaler for og det virker ud fra min erfaring ganske fint.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Ronnikc

"også er deres admin interface så simpelt så man ikke kan lave noget forkert :P"

Her kan jeg ikke være mere uenig :) Jeg mistede på et tidspunkt en ordre fordi jeg af uvisse årsager fik ramt slet knappen (formenligt fordi jeg fik navigeret med keyboardet) og at den ikke kommer op og spørger om man vil slette en transaktion er en stor fejll. Man har *INGEN* muligheder for selv at genskabe den. Efter forgæves at have forsøgt at kontakte dem i ca en måned, uden svar, måtte jeg ringe til PBS for at få dem til at lave en capture for mig.

Det  meste af tiden fungerer det dog fint, men deres support er under alt kritik, hvilket nok er den største anke.

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo men på den anden side så kan man vel ikke rigtigt forvente at der sidder mennesker ved en telefon 16 timer i døgnet til 40 kr om måneden.

Pris og service hænger som regel sammen og går man efter rigtig god service skal man jo nok snakke med DIBS eller tilsvarende - ønsker man dog en god service og en fornuftig aftale, også økonomisk, er epay nok et godt valg og ønsker man at reducere sine løbende omkostninger til et minimum så er fribetaling.dk et glimrende valg.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller aldrig forventet telefonsupport! Men når de har anvist email som kontakt mulighed, så forventer jeg at de reagere inden for rimelig tid. Jeg er gået fra gerne at ville anbefale fribetaling til det modsatte. Der har været for mange ting som ikke har været i orden, men hvis andre vil bruge dem så fint med mig :) Når jeg får tid så skal jeg have kigget på Wannafind, de virker meget mere professionelle, og de er ikke væsenligt dyrere

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)