Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FriBetaling.dk

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må sige at emnet omkring Fri Betalings service og support har været oppe at vende mange gange, og mit syn på sagen har jeg vist også luftet før.... :-) 

Jeg forstår bestemt argumentet med at kvalitet, support og pris hænger sammen. Men som haandlavet.dk har oplevet, har jeg også haft store problemer med tilbagemeldingerne fra Fri Betaling. Jeg forstår at der ikke er penge til en fast telefonsupport, men når tingene ikke virker, dvs. kort bliver afvist uden forklaring, forkerte fakturaer bliver fremsendt mm., og man så ikke kan få en forklaring, så er det bare ikke godt nok!

Som minimum forventer jeg også en forklaring på problemer eller en tilbagemelding på henvendelser. Det er i orden at tilbagemeldingerne måske ikke er inden for 48 timer, men når man bare bliver blacklistet og aldrig får svar på sine henvendelser så bliver jeg altså lidt knotten. Specielt inden for det område som Fri Betaling arbejder med (overførsler af penge) er forklaringer vigtige, da man jo altid vil blive afkrævet nogen af dem som har betalt eller prøvet at betale.

Ud over det har jeg kun positivt at sige om Wannafinds system og service.

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Der har i denne tråd været nævnt at fribetaling.dk er ok til mindre firmaer der ikke har så mange transaktioner. Til dem er det måske endnu mere interessant at kigge på PBS Betalingsmodul. Det koster ingen faste gebyrer men istedet 50 øre per transaktion:

http://www.pbs-international.dk/88e860cb-1c18-4b77-8f91-3c16fcf883c3.W5Doc?mid=C0F94EDF-98A9-43BE-B89A-2F1FC72D5234

Inde på openforum.dk er der en tråd om en contribution der skulle kunne bruges til oscommerce.

Jeg har selv hjulpet en igang med ovenstående på en oscommerce, og responstiden pr. mail fra supporten på pbs betalingsmodul var ok (ikke at sammenligne med PBS selv).

Har man bare en hvis mængde transaktioner vil jeg helt klart anbefale de mere prof, som f.eks. quickpay, dibs m.fl...

/Henrik

 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)