Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg og pris for domæne?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg ejer domænet www.deal2day.dk og har haft det siden 2007. Jeg bruger det selvfølgelig til mail men er ved at producere et community med pokertrænings videoer der er ved at blive udviklet.

Nu er jeg dog blevet kontaktet af en advokat der repræsentere en given klient der tilbyder at købe domænet for DKK 5.000,-

Hvad vil jeres anbefalinger være i henhold til pris samt alternativer?

På forhånd tak..

 

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig du vil have det dobbelte, se hvor meget du kan presse dem og køb pokernewbie.dk 

-> Køb en flaske god rødvin, del den med konen og overvej hvor herligt livet egentlig er ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god pris, så jeg ville da sælge og rykke min aktiviteter over på et andet domæne. Hvis du er en god købmand så bider du mærke i at 'en klient benytter en advokat' til at kontakte dig.

Det kunne tyde på at klienten har et realtivt stort budget, så mon ikke du med lidt forhandlingsteknik kan få >10.000 DKK for det?

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input til jer begge... Har kontaktet advokaten og nu ser vi hvad der sker...

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov hov hov pas lige på hvad du gør!

Ifølge domænelovgivning er det forbudt at have et domæne med henblik på videresalg!

Hvis du gør det klart at du kun er interesseret i at sælge domænet med henblik på en fortjeneste kan de gå til domæneklagenævnet og vinde sagen for 475 kr, og du ender med nul og niks.

Fortæl dem at du selv har planer med domænet, og du ikke vil sælge for 5,000 kr men at du eventuelt er interesseret i at fralægge dine ideer og planer for 10,000 kr.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick kan du referer til nogle sager hvor en interesseret køber har fået tilkendt domænet på den baggrund?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick:

Hov hov hov pas lige på hvad du gør!

Ifølge domænelovgivning er det forbudt at have et domæne med henblik på videresalg!

Hvis du gør det klart at du kun er interesseret i at sælge domænet med henblik på en fortjeneste kan de gå til domæneklagenævnet og vinde sagen for 475 kr, og du ender med nul og niks.

Fortæl dem at du selv har planer med domænet, og du ikke vil sælge for 5,000 kr men at du eventuelt er interesseret i at fralægge dine ideer og planer for 10,000 kr.

 

Han har jo ikke købt domænet med henblik på videresalg. han bruger jo mail og er ved at lave noget til det. Så de vil ikke kunne klage.

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick:

Hov hov hov pas lige på hvad du gør!

Ifølge domænelovgivning er det forbudt at have et domæne med henblik på videresalg!

Hov hov hov pas lige på og læs hvad han skrev. Han bruger domænet til Email og derfor har han ikke købt det med henblik på videre salg.

 

Man kan sagtens vurdere at ens domæne er 10.000 værd da det nu har været hans email i 3 år.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gjort det klart at jeg bruger det som mail og at jeg er igang med udvikling af et site hvilket jeg er ved at ligge sidste hånd på... Så der skulle ikke være nogle problemer....

 

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er blevet tilbud 9000,- og jeg har også fundet ud af hvem køber er - køber er et større medie hus.

Syntes i at prisen er acceptabel?

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)