Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Detox retreats. Hvordan skabe et godt samarbejde med firmaer, der delvis passer ind i mit koncept?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kloge hoveder.

Hvordan løser jeg bedst denne udfordring?

I forbindelse med mine kommende rawfood og detox retreats samarbejder jeg med flere dygtige behandlere, som har kompetencer på hver deres felt, og som til sammen tilbyder kunden en unik og komplet løsning.
Her støder jeg på et problem, idet den klinik der tilbyder Colon Hydro terapi, anbefaler kød i sin kostvejledning.
Den linie følger jeg ikke selv, hvor jeg tror mere på at undlade kød. Mht. klinikkens kostråd i øvrigt ligger vi helt på linie.
Jeg overvejer at lade mig inspirere af Eckhart Tolle, Nuets Kraft:
At lade flere muligheder stå åbne og lade folk vælge selv.

Og at gøre opmærksom på det, jeg selv tror på i forbindelse med teksten om raw food. ( 80% raw og 20 % tilberedt mad, men tillempet i folks eget tempo)

Men i øvrigt lade stå åbent at mine samarbejdspartnere har forskellige holdninger og at man frit
kan sammen sætte sin kur i overensstemmelse med egne ønsker, da den behandling klinikken tilbyder er yderst sundhedsfremmende i kombination med den kostløsning man vælger med eller uden kød.
Holder den i retten?

Der kommer på siden desuden en sundhedsblok, hvor de tilknyttede behandlere kan lægge artikler ind og deres patienter kan komme med kommentarer og succes historier.
Jeg er således åben for, at folk kan have deres egne holdninger og åbent prøve den mulighed af, som de synes passer bedst til dem.
Jeg ønsker ikke at bloggen udvikler sig til en diskussions klub om hvilken metode, der er bedst.
Hvordan gør jeg på en god måde på forhånd de implicerede opmærksomme på det?
Jeg har set at andre retreats i udlandet opererer udelukkende med vegetarisk kost. Men sådan lever jeg jo ikke selv, da jeg både spiser æg, fisk og en sjælden gang fjerkræ.

Jeg glæder mig til at høre jeres mening.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)