Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med konverteringen på ny hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Fra  Refurb ApS Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - jeg begynder at blive en smule nervøs...

Vi har lige for 14 dage siden lanceret ny hjemmeside med salg af brugte computere på www.refurb.dk

De første dage var konverteringen ok og besøgsantal var efter få dage højere end på den gamle side.

Problemet er bare, at efter de første dage, er konverteringen gået fuldstændig i stå - der er stadig fint med besøgende - de køber bare ikke noget.

Jeg kan simpelthen ikke finde en grund til det - specielt ikke når det var fint i starten. Jeg kan ikke finde dårlige anmeldelser el. lignende...

...Er der nogle rare kloge hoveder der vil komme med bud på, hvad der er galt?

(Jeg har lige opsat "mål" i analytics, men der er ikke data nok endnu, til at fortælle mig noget - umiddelbart ser det ud til at kunderne lægger varer i kurven, men at de ikke går videre derfra.)

Jeg vil lige nævne, at designet er ved at blive lavet med alle troværdighedsmærkerne osv. - Det tror jeg vil hjælpe, men jeg tror ikke det er det eneste der skaber problemet...

Tak for alle inputs...

-----------------------------------------------------------

VH - Ulrik 

Brugte bærbare og stationære computere

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle af tilbud der er på siden køre til forsiden, for det ser ud til de priser  i har er sat meget op vis også bruges cach og tro mig når på google står billige på google får det mange kliks går det ikke til den side som før taber i kunder for de fleste gider ikke søge på siden igennem hvor i nok har flytte denne side hen som de fleste tror bare er et udgået tilbud.

Prøv at gøre dette her site:www.refurb.dk/

husk brug også google cach , det er mit bud hvorfor siden falder i antal kunder

siden virker troværdig synes jeg ok design Smile

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Fra  Refurb ApS Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det.

Jeg er ikke helt med på, hvad du mener. Mener du, at de "gamle" og nu døde links, er skyld i tabet af salg?

Det kunne jeg forstå, hvis salget var dykket da vi skiftede siden ud - men det skete først 5-6 dage senere...

Men - Google cachen kan jeg vel ikke ændre på?

Nu har jeg i det mindste smidt en custom-404 side på.....

 

Er der ikke flere forslag til hvad problemet kan være? Det ser stadig ud til, at det er indkøbskurven folk springer fra ved... Kan det være fordi man ikke kan se fragt-prisen før man har indtastet adresse? Det er jo smart nok til international shipping - for så længe man ikke kender adressen, kender man jo heller ikke prisen - men måske usmart i DK? (Der kan vi jo godt regne billigste fragt inden vi kender adressen) 

 

VH Ulrik

brugte bærbare og stationære computere til billige priser!

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har ændret noget, så er jeg helt sikker på at Analytics kan fortælle dig noget, som vi ikke kan. Har du taget et kig på Google Analytics Intelligence? Det kan være at den viser noget :-)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nyt man skal oprette en konto for at handle? det er nok den forhindring der oftest får mig til at handle et andet sted :)

Uanset om det er nyt eller ej ville jeg nok overveje at ændre dette.

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget simpelt kan det også være fordi vi er ved at være sidst på måneden, hvor folk ikke har penge samt at vi nærmer os julen så man spare på pengene til julegaverne.

:)

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin René Mortensen:
Er det nyt man skal oprette en konto for at handle? det er nok den forhindring der oftest får mig til at handle et andet sted :)

+1

9 ud af 10 gange hopper jeg tilbage til google, hvis jeg ikke kan gennemføre et køb, uden at registrere mig.

Dernæst har I alt for mange felter der skal udfyldes. Fx Køn, Fødselsdato & telefon nr.

Keep it simple og gør det let for dine kunder og gennemføre et køb.

Overvej evt på "indkøbskurv siden" at gøre gå-til-kassen knappen større og mere synlig.

God vind med den nye shop.

Dbh. Chris
230v LED spot GU10 3w 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin René Mortensen:

Er det nyt man skal oprette en konto for at handle? det er nok den forhindring der oftest får mig til at handle et andet sted :)

Præcis.

Det er helt sikker et godt bud at folk hopper af, når de bliver mødt med "Vær venlig at logge ind!"

Jeg ved godt man kan købe uden at oprette en bruger, men det når alle ikke at se.

Se evt. Thorborg ny video om lige præcist dette: http://thorborg.tv/fokuser-paa-foerstegangskoeberen.html

Sørg for at sætte GA op så du kan få et overblik over, hvor folk hopper af henne.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)