Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælges/Byttes: 27" IMac 27"2.8G i7 4gb/1TB

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ovenstående byttes til en PC.

Den er under et år gammel, og i rigtig god stand. Originalt trådløst tastatur + mus medfølger.

Link til computer: http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=0700526350 (min er i7, dette er i5)

 

Er du blevet forelsket i apple eller ønsker du bare at prøve noget nyt? Så lad mig høre fra dig.

 

Den sælges for cash, - eller byttes med en god PC i samme prisklasse - gerne incl skærm.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget vil du sælge den for?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få en 50'er. Jeg kan godt bruge en ny papirvægtBig Smile

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming H.:

Hvor meget vil du sælge den for?

Hvor meget vil du give?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Fik du min PM?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid dén på Den Blå Avis, folk er sgu så tilpas dumme til, at du snildt kan tjene 20% ekstra...

Hvorimod, at hvis du smider den på Hardware Online mister du ca. de 20% :-)

Held og lykke med salget/byttet!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt.. hvis du vil bytte den til en PC, hvorfor installere du så ikke bare windows på den?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinBech:

Jeg forstår ikke helt.. hvis du vil bytte den til en PC, hvorfor installere du så ikke bare windows på den?

Såre simpelt - jeg ønsker mig et elegant 2-skærms setup, flere kræfter, - og en maskine der virker rimelig smertefrit på en Debian GNU/Linux. Jeg har tidligere, med en smule konsulentbistand fået denne maskine til at virke nogenlunde, men ønsker at det skal være nemmere i fremtiden.

Den kører ellers windows 7 som en drøm - en ond drøm, for jeg bryder mig ikke om dette operativsystem.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Hvad regner du med at den skal være værd i en byttehandel? Jeg har en HP workstation og 2 x 22" samsung widescreen skærme, som jeg godt kunne tænke mig at lave en handel med.

Kan jeg evt. komme forbi og se på grisen? Smile Jeg er i møde til kl 12 inde i byen, men kan jeg evt. fange dig på en mobil når jeg er færdig?

Mattias

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:

Hej Jørgen

Hvad regner du med at den skal være værd i en byttehandel? Jeg har en HP workstation og 2 x 22" samsung widescreen skærme, som jeg godt kunne tænke mig at lave en handel med.

Kan jeg evt. komme forbi og se på grisen? Smile Jeg er i møde til kl 12 inde i byen, men kan jeg evt. fange dig på en mobil når jeg er færdig?

Mattias

ja giv du bare et ring...

Den koster ca. 18.000kr fra ny lige nu, og standen er god - jeg ved ikke helt præcist hvad vi skal lande på, men vil se hvad jeg får af bud, herunder byttehandler.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)